بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
پیش بینی خرید تضمینی ۶ میلیون تن گندم
وزیر جهاد کشاورزی گفت: تاکنون ۴ میلیون و ۹۰۰ هزارتن گندم خریداری شده و پیش بینی می‌کنیم امسال میزان خرید تضمینی به مرز ۶ میلیون تن برسد که سال گذشته میزان خرید تضمینی گندم ۴.۵ میلیون تن بوده است.
کد خبر : ۲۶۰۲۲۸

ساداتی نژاد

بورس نیوز: سیدجواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: تاکنون ۴ میلیون و ۹۰۰ هزارتن گندم خریداری شده و پیش بینی می‌کنیم امسال میزان خرید تضمینی به مرز ۶ میلیون تن برسد که سال گذشته میزان خرید تضمینی گندم ۴.۵ میلیون تن بوده است.

وی افزود: ۴۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران را پرداخت کرده ایم که ۱۱ هزار میلیارد تومانی هم امروز پرداخت شد.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: ۳ تصمیم مهم برای حمایت از تولید داخل و خدوکفایی گندم گرفته شده است. اول اینکه در ابتدای سال قیمت گندم به ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کرد. دوم اینکه قیمت کود های پایه را ۴۵ درصد کاهش دادیم و سوم هم خرید قراردادی است که از شهریور ماه شروع می شود.

ساداتی نژاد بیان کرد: هر روز در حال خرید گندم هستیم که تا مرداد هم ادامه دارد. ۱۰ روز تاخیر در پرداخت داریم تا هفته آینده پرداخت ها به روز می شود و تا ۱۵ تا ۲۰ مرداد که خرید گندم ادامه دارد به روز خواهیم بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر