بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
بیش از ۳۰ شرکت در مجمع عمومی ۲۸ تیرماه حضور دارند؛

بازار داغ مجامع پس از تعطیلات

بازار داغ مجامع پس از تعطیلات
شرکت‌هایی در روز ۲۸ تیرماه به مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده‌‎ می‌روند، در خصوص (تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، افزایش سرمایه) تصمیم‌گیری خواهند کرد.
کد خبر : ۲۶۰۳۸۱

بازار داغ مجامع پس از تعطیلات+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت‌هایی که در بیست و هشتمین روز از تیرماه سال ۱۴۰۱ به مجمع عمومی می‌روند شامل شرکت‌های گروه صنعتی و معدنی امیر، ایران خودرو دیزل، ایران خودرو، کاشی صدف سرام استقلال آباده، معدنی دماوند، معادن منگنز ایران، صنعتی دوده فام، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، بیمه کوثر، بانک پاسارگاد، پتروشیمی فن آوران، کاشی و سرامیک حافظ، گروه بهمن، قند هکمتان، مهندسی صنعتی روان فن آور، سرمایه گذاری نیروگاهی ایران- سنا، شرکت ایرانی تولید اتومبیل (سایپا)، ریل سیر کوثر، تولیدی و صنعتی درخشان تهران، پدیده شیمی قرن، پالایش نفت لاوان، ورزیران، مجتمع صنعتی ارتا ویل تایر، آتیه داده پرداز، توسعه مولد نیروگاهی جهرم، سازه پویش، صنعتی جام دارو، مهندسی حمل و نقل پتروشیمی، تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک، بیمه دی، صنایع کاشی و سرامیک سینا، مهندسی و ساختمان صنایع نفت، مجتمع پترو صنعت گامرون و پاکدیس می‌شوند.

شرکت‌هایی که از آن‌ها نام برده شد مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده‌‎ آن‌ها برگزار می‌شود و در خصوص (تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، افزایش سرمایه) تصمیم‌گیری خواهند کرد.

شرکت‌ها در این تاریخ گزارش عملکرد پایان سال مالی خود را برای سهامداران خود تشریح خواهند کرد و از همه مهم‌تر میزان سود تقسیمی هر سهم نیز در این مجامع به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

بازار داغ مجامع پس از تعطیلات+بورس نیوز

بازار داغ مجامع پس از تعطیلات+بورس نیوز

بازار داغ مجامع پس از تعطیلات+بورس نیوز

ایران خودرو دیزل

شرکت ایران خودرو دیزل در تاریخ ۲۸ تیرماه به مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق‌العاده خواهد رفت و ساعت برگزاری آن‌ها نیز به ترتیب ۸ و ۹ صبح به اطلاع سهامداران رسیده است.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شد تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

"خاور" در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را یک هزار و ۴۳۵ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی حسابرسی شده، در ازای هر سهم ۳۹۵ ریال سود حاصل کرد.

مجموع درآمد عملیاتی که این شرکت طی یک سال اخیر به ثبت رساند برابر با ۱۱ هزار و ۷۲۳ میلیارد تومان بود، مجموع درآمد‌هایی که طی این دوره شناسایی شد نسبت به دوره مشابه ۱۶۸ درصد افزایش پیدا کرد.

"خاور" از ۳،۳۰۰ ریال سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد بین سهامداران خود سود نقدی پرداخت نکرد.

ایران خودرو

ایران خودرو در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان زیان خالص خود را بالغ‌بر ۱۶ هزار و ۲۴۴ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی، در ازای هر سهم ۵۳۹ ریال زیان شناسایی کرد.

درآمد‌های عملیاتی که "خودرو" طی این دوره سالیانه به ثبت رساند برابر با ۱۱۱ هزار ۸۲۲ میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به سال مالی گذشته ۷۸ درصد رشد پیدا کرد.

مجمع عمومی عادی سالانه "خودرو" ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه روز ۲۸ تیرماه برگزار می‌شود.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائممقام قانونی صاحبسهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت گردیده تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

"خودرو" از ۱۷۴ ریال زیان خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد هیچ‌گونه پرداختی به سهامداران خود نداشت.

معادن منگنز ایران

شرکت معادن منگنز ایران در آخرین صورت مالی حسابرسی شده خود میزان سود خالصی که ارائه کرد برابر ۲۱۳ میلیارد تومان بود و در ازای هر سهم ۱،۴۳۹ ریال سود شناسایی کرد.

"کمنگنز" در این دوره مالی به درآمد عملیاتی ثبت‌شده بالغ‌بر ۳۴۸ میلیارد تومانی دست یافت که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۸۷ درصد افزایش یافته است.

"کمنگنز" در تاریخ ۲۸ تیرماه سال ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه خود را ساعت ۹ برگزار می‌کند.

میزان سود خالص اعلام شده در مجمع عمومی سالیانه "کمنگنز" در سال مالی گذشته برابر با ۶،۵۱۹ ریال سود در ازای هر سهم بود و ۸۰ درصد از این سود بین سهامداران تقسیم شد.

صنعتی دوده فام

شرکت صنعتی دوده فام در تاریخ ۲۸ تیرماه مجمع عمومی عادی سالیانه خود را ساعت ۹ برگزار خواهد کرد.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شد تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

صنعتی دوده فام در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را بالغبر ۱۷۰ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی، در ازای هر سهم ۲،۴۲۹ ریال سود شناسایی کرد.

درآمد عملیاتی که "شصدف" طی این دوره سالیانه به ثبت رساند برابر با یک هزار و ۵۹ میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به سال مالی گذشته ۹۹ درصد افزایش پیدا کرد.

"شصدف" از میزان سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد ۷۰ درصد آن را به سهامداران خود پرداخت کرد.

پدیده شیمی قرن

شرکت پدیده شیمی قرن در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را طی این دوره سالانه ۲۷۱ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی در ازای هر سهم ۱،۳۶۰ ریال سود در ازای هر سهم به دست آورد.

"قرن" طی این دوره مالی به درآمد عملیاتی ۲ هزار و ۳۱۱ هزار میلیارد تومانی رسید که نسبت به سال مالی گذشته شاهد رشد درآمد ۲۸ درصدی بود.

تصمیماتی که "قرن" در مجمع عمومی سال مالی گذشته گرفت، در ازای هر سهم ۴،۰۹۵ ریال سود شناسایی کرد و ۴۹ درصد از این میزان سود نقدی را به سهامداران خود پرداخت کرد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر