بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
حضور بیش از ۶۰ شرکت در مجامع روز آینده؛

شرکت‌ها برای برگزاری مجامع به صف شدند

شرکت‌ها برای برگزاری مجامع به صف شدند
شرکت‌هایی که روز آینده به مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده‎ می‌روند در خصوص (تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، انتخاب اعضای هیئتمدیره، افزایش سرمایه) تصمیمگیری می‌کنند.
کد خبر : ۲۶۰۴۳۰

شرکت‌ها برای برگزاری مجامع به صف شدند+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت‌هایی که در بیست و نهمین روز از تیرماه سال ۱۴۰۱ به مجمع عمومی میروند شامل شرکت‌های صنایع سرما آفرین ایران، مهندسی ساختمان و تأسیسات راه آهن، پالایش نفت تهران، بانک دی، تولیدی کاشی تکسرام، گروه صنعتی پاکشو، فولاد آلیاژی ایران، گروه فن اوا، عمران و توسعه شاهد، سیمان لارستان، سرمایه گذاری مس سرچشمه، زغال سنگ نگین طبس، تأمین سرمایه بانک ملت، پالایش نفت اصفهان، افرانت، صنعتی آما، کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت، کارتن ایران، تولید تجهیزات سنگین هپکو، گروه تولیدی مهرام، گروه تولیدی مهرام، گروه صنعتی سدید، کارخانجات قند قزوین، فولاد کاوه جنوب کیش، فولاد مبارکه اصفهان، صنعتی دریائی ایران، صنایع کشاورزی و کود زنجان، سیمان باقران، سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، سرمایه گذاری نیرو، زر ماکارون، تولید برق عسلویه مپنا، توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد، پالایش نفت بندر عباس، پالایش نفت تبریز، بیمه دانا، بانک سامان، بانک اقتصاد نوین، مؤسسه اعتباری ملل، توسعه سرمایه گذاری کشاورزی آرین توسکا، کارخانجات مخابراتی ایران، فولاد سپید فراب کویر، صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود، کارخانجات پشمبافی افشار، بهنوش ایران، تولیدی و صنعتی آبگینه، صنایع شیمیایی فارس، سیمان مجد خواف، واسپاری گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان، نورد و تولید قطعات فولادی، ملی صنایع مس ایران، فجر انرژی خلیج فارس، داروسازی آوه سینا، پارس الکتریک، بیمه تعاون، بیسکویت گرجی، نیرو سرمایه، لیزینگ رازی، سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، روزدارو، بانک قرض الحسنه رسالت، کیسون، سرمایه گذاری ساختمانی بین المللی نام آوران مهندسی بانک گردشگری میشوند.

شرکت‌هایی که از آن‌ها نام برده شد مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده‎ خود را برگزار خواهند کرد و در خصوص (تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، انتخاب اعضای هیئتمدیره، افزایش سرمایه) تصمیمگیری می‌کنند.

شرکت‌ها در این تاریخ گزارش عملکرد پایان سال مالی خود را برای سهامداران خود تشریح خواهند کرد و از همه مهمتر میزان سود تقسیمی هر سهم نیز در این مجامع به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

شرکت‌ها برای برگزاری مجامع به صف شدند+بورس نیوز

شرکت‌ها برای برگزاری مجامع به صف شدند+بورس نیوز

شرکت‌ها برای برگزاری مجامع به صف شدند+بورس نیوز

شرکت‌ها برای برگزاری مجامع به صف شدند+بورس نیوز

شرکت‌ها برای برگزاری مجامع به صف شدند+بورس نیوز

شرکت‌ها برای برگزاری مجامع به صف شدند+بورس نیوز

فولاد مبارکه اصفهان

شرکت فولاد مبارکه اصفهان در تاریخ ۲۹ تیرماه به مجمع عمومی عادی سالیانه خواهد رفت و ساعت برگزاری آن نیز ۱۰ صبح به اطلاع سهامداران رسیده است.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائممقام قانونی صاحبسهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شد تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

"فولاد" در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را ۷۵ هزار و ۵۵۲ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی حسابرسی شده، در ازای هر سهم ۲،۵۷۹ ریال سود حاصل کرد.

مجموع درآمد عملیاتی که این شرکت طی یک سال اخیر به ثبت رساند برابر با ۱۴۵ هزار و ۶۲۶ میلیارد تومان بود، مجموع درآمد‌هایی که طی این دوره شناسایی شد نسبت به دوره مشابه ۸۸ درصد افزایش پیدا کرد.

"فولاد" از ۱،۳۰۶ ریال سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد بین سهامداران خود سود نقدی ۴۰۰ ریالی (معادل ۳۱ درصد) پرداخت کرد.

پالایش نفت اصفهان

پالایش نفت اصفهان در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را بالغبر ۱۶ هزار و ۵۹۹ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی، در ازای هر سهم ۱،۲۰۳ ریال سود شناسایی کرد.

درآمد‌های عملیاتی که "شپنا" طی این دوره سالیانه به ثبت رساند برابر با ۲۱۳ هزار ۷۷ میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به سال مالی گذشته ۹۲ درصد رشد پیدا کرد.

مجمع عمومی عادی سالانه "شپنا" ساعت ۱۱ روز ۲۹ تیرماه برگزار می‌شود اما؛ در ابتدا مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت پالایشی آغاز می‌شود.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائممقام قانونی صاحبسهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت گردیده تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

"شپنا" از ۱،۹۵۳ ریال سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد معادل ۶۱ درصد به سهامداران خود سود پرداخت کرد.

صنایع سرما آفرین ایران

شرکت صنایع سرما افرین ایران در آخرین صورت مالی حسابرسی شده خود میزان سود خالصی که ارائه کرد برابر ۲۹ میلیارد تومان بود و در ازای هر سهم ۱،۳۵۰ ریال سود شناسایی کرد.

"لسرما" در این دوره مالی به درآمد عملیاتی ثبتشده بالغبر ۱۱۳ میلیارد تومانی دست یافت که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۷ درصد کاهش یافت.

"لسرما" در تاریخ ۲۹ تیرماه سال ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه خود را ساعت ۸ برگزار میکند.

میزان سود خالص اعلام شده در مجمع عمومی سالیانه "لسرما" در سال مالی گذشته برابر با ۱،۷۰۶ ریال سود در ازای هر سهم بود و ۸۲ درصد از این سود بین سهامداران تقسیم شد.

فجر انرژی خلیج فارس

شرکت فجر انرژی خلیج فارس در تاریخ ۲۹ تیرماه مجمع عمومی عادی سالیانه خود را ساعت ۱۴ برگزار خواهد کرد.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائممقام قانونی صاحبسهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شد تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

فجر انرژی خلیج فارس در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را بالغ‌بر ۸ هزار و ۵۷۷ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی، در ازای هر سهم ۴،۷۲۶ ریال سود شناسایی کرد.

درآمد عملیاتی که "بفجر" طی این دوره سالیانه به ثبت رساند برابر با ۱۱ هزار و ۶۹۵ میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به سال مالی گذشته ۳۳۶ درصد افزایش پیدا کرد.

"بفجر" از میزان سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد ۹۵ درصد آن را به سهامداران خود پرداخت کرد.

بیسکوئیت گرجی

شرکت بیسکوئیت گرجی در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را طی این دوره سالانه ۱۴ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی در ازای هر سهم ۳۷ ریال سود در ازای هر سهم به دست آورد.

"غگرجی" طی این دوره مالی به درآمد عملیاتی ۲۷۷ میلیارد تومانی رسید که نسبت به سال مالی گذشته شاهد تغییرات چشمگیر نبوده است.

تصمیماتی که "غگرجی" در مجمع عمومی سال مالی گذشته گرفت، در ازای هر سهم ۱،۹۸۵ ریال سود شناسایی کرد و ۲۰ درصد از این میزان سود خالص را به سهامداران خود پرداخت کرد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تشکل ها به دیوان عدالت اداری شکایت کنند
در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی؛

تشکل ها به دیوان عدالت اداری شکایت کنند

بازار سرمایه بدون اراده دولت سبز می شود؟
عظیم ثابت کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز پاسخ داد:

بازار سرمایه بدون اراده دولت سبز می شود؟

اجرای سهام عدالت با آیین نامه گذشته تا اطلاع ثانوی
عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت:

اجرای سهام عدالت با آیین نامه گذشته تا اطلاع ثانوی

صرفه جویی ارزی ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار یورویی از محل بومی سازی قطعات
مصدقی فرد در مجمع عمومی پتروشیمی امیرکبیر خبر داد:

صرفه جویی ارزی ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار یورویی از محل بومی سازی قطعات

ارسال نظر