بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
کلوخه سنگ آهن، درآمدزاترین محصول "کگهر" طی ۶ ماه گذشته؛

"کگهر" به سود خالص ۷ هزار میلیارد تومانی رسید

شرکت سنگ‌آهن گهر زمین در خردادماه سال جاری توانست یک‌میلیون و ۲۸۷ هزارتن از محصولات خود را به فروش رساند، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مجموع فروش محصولات این شرکت برابر با ۷ میلیون و ۴۱۵ هزارتن به ثبت رسید.
کد خبر : ۲۶۰۵۹۳

بورس نیوز:

شرکت سنگ آهن گهر زمین در گزارش صورت مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به خردادماه سال جاری درآمد عملیاتی ۱۳ هزار و ۵۸۳ میلیارد تومان را به ثبت رساند، این در صورتی است که طی دوره مشابه سال گذشته این درآمد برابر با ۹ هزار و ۹۳۳ میلیارد تومان بود و اکنون افزایش ۳۷ درصدی را به دنبال داشت.

درآمد عملیاتی که "کگهر" طی این دوره ۶ ماهه به ثبت رساند از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی بود، محصولاتی که طی این دوره به فروش رساند «کلوخه سنگ آهن، کنسانتره سنگ آهن، سنگ آهن دانه بندی شده، گندله، کنسانتره بورس کالا، گندله بورس کالا، کنسانتره سنگ آهن صادراتی و گندله صادراتی» بود، دراین‌بین عمده‌ترین میزان درآمد حاصل‌شده مربوط به «کلوخه سنگ آهن» است که طی این مدت‌زمان ۶ ماهه ۵ هزار و ۳۱۴ میلیارد تومان درآمدزایی برای "کگهر" داشت.

شرکت سنگ آهن گهر زمین در در پایان این دوره به سود عملیاتی ۷ هزار و ۱۱۵ میلیارد تومانی دست یافت و این در صورتی است که نسبت به دوره مشابه رشد ۳۰ درصدی را تجربه کرد.

"کگهر" در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به خردادماه سال جاری (حسابرسی نشده) به میزان سود خالص ۷ هزار و ۳۰۸ میلیارد تومانی رسید، سود خالصی که این شرکت طی این دوره ۶ ماهه اعلام کرد توانست افزایش ۳۱ درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کند، همچنین در ازای هر سهم ۲،۹۲۴ ریال سود خالص شناسایی کرد.

مجموع دارایی‌های غیر جاری و جاری "کگهر" تا پایان خردادماه سال جاری به ۳۰ هزار و ۸۶۳ میلیارد تومان رسید که رشد ۴۳ درصدی را در مقایسه پایان سال مالی گذشته به دست آورد، بیشترین میزان دارایی در بخش جاری با ۲۴ هزار میلیارد تومان بود.

سرمایه اعلام‌شده از سوی "کگهر" ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که نسبت به پایان سال مالی گذشته تغییری را تجربه نکرد، سود انباشته این شرکت معدنی ۸ هزار و ۴۱۳ میلیارد تومان در پایان این دوره ۶ ماهه به ثبت رسید.

نگاهی به آخرین عملکرد ماهانه "کگهر":

سنگ‌آهن گهر زمین طی دوره ۶ ماهه منتهی به خردادماه به درآمد تجمیعی ۱۳ هزار و ۵۸۳ میلیارد تومانی دست یافت که با افزایش ۳۷ درصدی مواجه بود، درآمد تجمیعی که در بازار صادراتی طی ۶ ماه سپری‌شده از سال مالی به دست آمد برابر با ۹۳۱ میلیارد تومان بود.

شرکت سنگ‌آهن گهر زمین در خردادماه سال جاری توانست یک‌میلیون و ۲۸۷ هزارتن از محصولات خود را به فروش رساند، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مجموع فروش محصولات این شرکت برابر با ۷ میلیون و ۴۱۵ هزارتن به ثبت رسید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان سیرجان به ایستگاه آخر رسید؛

گهرزمین حامی فرهنگ کتاب و کتابخوانی

در بازدید سفیران فرهنگی کرمان و سیرجان از مناطق جنوب استان؛

اقدامات گهرزمین تاثیر بسزایی در توسعه و ارتقای فرهنگی منطقه داشته است

تقسیم سود ۴۰۰ تومانی
با اعلام شرکت سنگ آهن گهرزمین؛

تقسیم سود ۴۰۰ تومانی "کگهر" در مجمع

ارسال نظر