بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی موارد اعلام وصولی امروز را قرائت کرد.
کد خبر : ۲۶۰۶۳۳

اعلام وصول گزارش تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور

بورس نیوز: محمد رشیدی، عضو هیات رئیسه مجلس در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی موارد اعلام وصولی را به شرح ذیل قرائت کرد.

- سوال ملی محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه از وزیر بهداشت و درمان درباره اینکه چرا توزیع نیروی انسانی به صورت عادلانه و بر اساس نیاز مناطق مختلف کشور صورت نمی‌گیرد؟

- سوال ملی سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان از وزیر جهاد کشاورزی در خصوص علت عدم برنامه‌ریزی دقیق برای نجات دامداران از نابودی چیست؟ کدام راهبرد برای تأمین نهاده‌های مورد نیاز به قیمت مناسب و خرید شیر و گوشت با قیمت منطقی اجرایی شده است؟

- سوال ملی سیدمحمد پاک مهر نماینده بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان از وزیر جهاد کشاورزی در خصوص علت کمبود نهاده‌های دامی دولتی و ضعف نظارت و مدیریت عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در حوزه‌های نهاده‌های دامی، تنظیم بازار محصولات کشاورزی و میوه تنظیم بازار.

همچنین گزارش تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور که توسط دیوان محاسبات کشور به انجام رسیده است و روز گذشته طبق ماده (۲۱۹) آیین‌نامه داخلی مجلس به مجلس ارسال شده، اعلام وصول شده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس تأکید کرد: این موضوع برای اولین بار است که گزارش تفریغ بودجه ۶ ماه زودتر از موعد مقرر به مجلس ارائه شده است و به خاطر این اقدام جهادی از رئیس و کارکنان خدوم دیوان محاسبات تشکر و قدردانی می‌کنیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
اقدام سریع دولت درباره مستمری بازنشستگان
رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

اقدام سریع دولت درباره مستمری بازنشستگان

بر اساس عملکرد ۳ ماهه درآمد‌های عملیاتی؛

اخذ ۵ میلیارد تومان مالیات از خانه‌های لوکس

حذف ارز ترجیحی، نخستین کار دولت سیزدهم
با مصوبه مجلس شورای اسلامی صورت گرفت؛

حذف ارز ترجیحی، نخستین کار دولت سیزدهم

ارسال نظر