بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
رشد پله‌ای درآمدهای پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس؛

رکورد شکنی‌های "تپسی" کماکان ادامه دارد

رکورد شکنی‌های
"تپسی" در تیرماه نیز روند رو به رشد خود را همانند ۳ ماه گذشته ادامه داد و به افزایش درآمد ۱۴ درصدی نسبت به ماه گذشته رسید و رکورد درآمدی خود را جابه‌جا کرد، همچنین این روند صعودی نسبت به سال مالی گذشته ادامه پیدا کرد.
کد خبر : ۲۶۰۸۰۹

رکورد شکنی‌های تپسی کماکان ادامه دارد+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در تیرماه ۱۴۰۱ منتشر کرد مجموع درآمد به دست آمده خود که از ارائه خدمات و فروش بود را مبلغی بالغ‌بر ۵۱ میلیارد تومان به ثبت رساند و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز توانست به درآمد تجمیعی ۱۵۴ میلیارد تومانی برسد.

این شرکت استارت‌آپی در گزارش ماهانه خود میزان سرمایه به ثبت رسیده خود را ۱۱۷ میلیارد تومان اعلام کرد، درآمد ماهانه‌ای که تپسی در تیرماه به دست آورد ۴۹ درصد بالاتر از متوسط درآمد به ثبت رسیده طی ۳ ماه گذشته بود.

درآمد عملیاتی "تپسی" تا پایان تیرماه ۱۴۰۱

"تپسی" در تیرماه نیز روند رو به رشد خود را همانند ۳ ماه گذشته ادامه داد و به افزایش درآمد ۱۴ درصدی نسبت به ماه گذشته رسید و رکورد درآمدی خود را جابه‌جا کرد، همچنین این روند صعودی نسبت به سال مالی گذشته ادامه پیدا کرد و رشد ۱۴۹ درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته را مشاهده کرد.

این شرکت استارت‌آپی طی ۴ ماه گذشته از ابتدای سال مالی تاکنون به درآمد تجمیعی ۱۵۴ میلیارد تومانی رسید به‌طوری که با رشد درآمد ۱۲۳ درصدی از مبلغ ۶۹ میلیارد تومان به این میزاند درآمد طی این مدت زمان دست پیدا کرده است.

رکورد شکنی‌های تپسی کماکان ادامه دارد+بورس نیوز

بیشترین درآمد ماهانه "تپسی" از بخش «کمیسیون دریافتی از سفیران» با ۴۹ میلیارد تومان به دست آمد که در واقع نسبت به تیرماه سال مالی گذشته توانست به افزایش ۱۵۳ برسد، درآمدی که شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس از بخش کمیسیون شناسایی کرد دربرگیرنده‌ی ۹۶ درصد از درآمد ماهانه بود.

پس‌ازآن بخش «کمیسیون» نیز بخش «سرویس تلفنی» توانست درآمدی برابر با یک میلیارد و ۵۴۷ میلیون تومان را به دست آورد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر