بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
مدیرعامل پارسیان و نایب رئیس هیات مدیره در گفتگو با بورس نیوز عنوان کرد:

"پارسیان" سه شرکت زیرمجموعه دارد/شناسایی ۴۶۰ میلیارد تومان سود در سه ماه

مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره بیمه پارسیان گفت: گزارش سه ماهه شرکت در کدال نشان دهنده این است که بیش از ۴۶۰ میلیارد تومان سود سه ماهه محقق کردیم که امیدواریم این روند را تا پایان سال ادامه دهیم.
کد خبر : ۲۶۰۸۱۴

هادی اویار حسین، مدیر عامل بیمه پارسیان در گفتگو با بورس نیوز، درخصوص بیمه پارسیان اظهار کرد: در حال حاضر بیمه پارسیان بیش از ۶۰ شعبه و ۲۰۰۰ نماینده در سراسر کشور دارد. سرمایه شرکت بیمه پارسیان ۱۳۰۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: شرکت بیمه پارسیان شرکت بورسی بوده و حدود ۱۲ سال است که در بورس حضور دارد. سعی کردیم ترکیب پورتفوی شرکت متنوع انتخاب کنیم و به یک رشته خاصی وابسته نباشد. زیرا اعتقاد داریم اگر یک رشته باشد و اتفاقی برای آن سهم بیفتد ممکن است به شرکت آسیب بزند.

مدیرعامل شرکت بیمه پارسیان درخصوص شرکت‌های زیرمجموعه ادامه داد: شرکت بیمه پارسیان سه شرکت زیرمجموعه متعلق به خود را دارد. شرکت آتیه پارسیس پارس که بخش سرمایه گذاری بیمه پارسیان را انجام می‌دهد. دیگری آوای پارس است که جدیدالتاسیس است و بیمه اتکایی را دارد؛ و دیگری شرکت یاری رسان پارسیان است که بازدید‌ها و خسارت‌های اولیه را انجام می‌دهد.

اویار حسین خاطرنشان کرد: شرکت بیمه پارسیان زنجیره کاملی دارد. باتوجه به قول‌هایی که داده بودیم از طریق سرمایه گذاری سود شناسایی کردیم. گزارش سه ماهه شرکت در کدال نشان دهنده این است که بیش از ۴۶۰ میلیارد تومان سود سه ماهه محقق کردیم که امیدواریم این روند را تا پایان سال ادامه دهیم.

نایب رئیس هیات مدیره بیمه پارسیان بیان کرد: برنامه نوآوری در شرکت بیمه پارسیان دیده می‌شود. یعنی پوست اندازی از روش سنتی صنعت بیمه در کشور به روش نوین دنیا در حال جایگزینی است. روی این برنامه کار شده و حدود ۱۲ پلن اجرایی برای سال جاری داریم که شرکت را به سوی تحول و نوآوری کامل سوق می‌دهد. یعنی شرکت بیمه پارسیان در زمینه نوآوری و ارائه خدمات بیمه‌ای از دیگر شرکت‌های بیمه‌ای فاصله می‌گیرد. فرایند‌های جدیدی تعریف شده که این نوآوری‌ها لازمه صنعت بیمه در کشور است و در سال ۱۴۰۱ آن را عملیاتی خواهد شد.

وی بیان کرد: تقریبا دوسال است که آثار کرونا در همه جهان دیده می‌شود. اما آثار جانبی دارد. ریسک ما در بعضی از رشته‌ها کمتر شده است. ریسک‌هایی که برای سال جاری در صنعت بیمه کشور و به تبع آن برای بیمه پارسیان وجود دارد بحث رشته درمان است. این رشته بزرگترین ریسک را در صنعت بیمه کشور دارد.

مدیرعامل بیمه پارسیان گفت: در بخش سرمایه گذاری تنوع سرمایه گذاری در اقوام، مختلف است. شرکت‌های بیمه چابکی خوبی در بخش سرمایه گذاری دارند. محدودیت‌هایی در بخش سرمایه گذاری صنعت بیمه وجود دارد، اما این محدودیت‌ها مانع از تحرک و سرعت بالای شرکت‌های بیمه نخواهد بود. ما بحث چالشی در درمان و بحث تحرک جدی در بخش سرمایه گذاری داریم، اما به سهامداران این نوید را می‌دهدیم اگر در بخش فنی شرکت‌های بیمه با خسارتی مواجه شوند در بخش سرمایه گذاری بتوانند وضعیت خوبی را برای سهامدارانشان به وجود آورند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر