بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
مدیرعامل شرکت اپراتور آی تی ساز در گفتگو با بورس نیوز:

با نئوبانک، بانک ها نیاز به ایجاد شعب جدید ندارند

با نئوبانک، بانک ها نیاز به ایجاد شعب جدید ندارند
مدیرعامل شرکت اپراتور آی تی ساز گفت:این زیرساخت باعث می‌شود بانک‌ها دیگر نیاز به ایجاد شعب جدید نداشته باشند و در بانکی مثل بانک مسکن که ۱۴۰۰ شعبه دارد با این سیستم دارای ۶ هزار شعبه در دفاتر پیشخوان، آی سی تی و کاریابی‌های سراسر کشور می شود.
کد خبر : ۲۶۰۸۱۸

با نئوبانک، بانک ها نیاز به ایجاد شعب جدید ندارند

میثم سیدی، مدیرعامل شرکت اپراتور آی تی ساز در گفتگو با بورس نیوز، در خصوص رونمایی از سیستم نئوبانک بانک مسکن اظهار کرد: امروز شبکه و زیرساخت ارائه خدمات شعب بانک‌ها در دفاتر پیشخوان به صورت حضوری و در نئوبانک آی تی ساز به صورت آنلاین رونمایی شد و از فردا در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مساله این است که این زیرساخت باعث می‌شود بانک‌ها دیگر نیاز به ایجاد شعب جدید نداشته باشند و در بانکی مثل بانک مسکن که ۱۴۰۰ شعبه دارد با این سیستم دارای ۶ هزار شعبه در دفاتر پیشخوان، آی سی تی و کاریابی‌های سراسر کشور می شود.

مدیرعامل شرکت اپراتور آی تی ساز ادامه داد: کسانی که نمی‌توانند به صورت الکترونیک کار کنند به دفاتر پیشخوان مراجعه می‌کنند و کسانی که با این خدمات آشنایی دارند با مراجعه به نئوبانک بانک مسکن می‌توانند کار‌های خود را انجام دهند.

سیدی در این باره گفت: سیستم نئوبانک فقط انحصارا برای بانک مسکن نیست بلکه همه بانک‌ها می‌توانند از این خدمات استفاده کنند. هر بانکی که می‌خواهد خدمات را راحت‌تر در اختیار مردم قرار دهد یا در مناطق محروم که شعبه ندارند سیستم نئوبانک بهترین گزینه است تا بتوانند سرویس‌های خود را ارائه دهند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر