بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
مدیر ارشد بازار یابی بیمه بازار در گفتگو با بورس نیوز:

امیدواریم تا سال ۱۴۰۳ وارد بازار سهام شویم

امیدواریم تا سال ۱۴۰۳ وارد بازار سهام شویم
مدیر ارشد بازار یابی بیمه بازار گفت:برنامه بلندمدت بیمه بازار این است که تا سال ۱۴۰۳ بورسی شویم و به عنوان اولین این شرتک ایران در کنار شرکت‌های بیمه بورسی وارد بورس شویم.
کد خبر : ۲۶۰۸۲۰

امیدواریم تا سال 1403 وارد بورس شویم

معین نیک‌پور، مدیر ارشد بازار یابی بیمه بازار در گفتگو با بورس نیوز، در خصوص بیمه بازار اظهار کرد: بیمه بازار از سال ۱۳۹۵ به عنوان اولین انژیوگیتر آنلاین بیمه در ایران راه اندازی شد. بیمه بازار این امکان را به کاربران می‌دهد که برای انتخاب بهترین بیمه‌ها کاربران در این سایت شرکت‌های مختلف بیمه را با هم مقایسه کنند. همچنین امکان دیدن شعب پرداخت خسارت را دارند که در هر شرکت بیمه چطور توزیع شده و قدرت پرداخت خسارت بیمه‌ها را می‌تونند ببینند، قیمت‌های مختلف بیمه نامه‌ها را با هم مقایسه کنند.

وی افزود: این کار در آغاز فعالیت بیمه بازار بود. وقتی توانستیم خرید آنلاین بیمه را در بازار راه اندازی کنیم در حال حاضر بیمه بازار وارد حوزه جدیدی شده و دارد زنجیره ارزش خود را تکمیل می‌کند. هدف اول ما پیدا کردن بهترین بیمه برای مشتریان بود.

وی ادامه داد: هدف دوم که در حال پیگیری آن هستیم پیدا کردن بهترین مشتری برای شرکت‌های بیمه است. در بیمه بازار اطلاعات زیادی از مخاطبان داریم و تاکنون نزدیک به یک میلیون بیمه نامه را صادر کردیم و اطلاعات زیادی از پرداخت خسارت به مشتریان و شرکت‌های بیمه داریم.

نیک پور خاطرنشان کرد: به تازگی با استفاده از بحث دیتاساینس می‌توانیم ریسک هر مشتری که دارد بیمه آنلاین می‌خرد را تخمین بزنیم. به عنوان مثال مشتریان دهک بندی می‌شوند. دو دهک اول برای مشتری که ریسک زیادی برای شرکت بیمه داشته باشد شرکت بیمه‌های خاصی را نشان نمی‌دهیم. ما با شرکت‌های بیمه قرارداد پیدا کردن مشتری کم ریسک را داریم. اینجا شعار پیدا کردن بهترین مشتری برای شرکت بیمه اتفاق افتاده است.

مدیر ارشد بازار یابی بیمه بازار گفت: برنامه بلندمدت بیمه بازار این است که تا سال ۱۴۰۳ این امید را داریم که بورسی شویم و به عنوان اولین این شرتک ایران در کنار شرکت‌های بیمه بورسی وارد بورس شویم. برنامه آینده بیمه بازار این است که در حوزه بیمه بماند و به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت کند و ما در آینده بتوانیم شرکت بیمه تمام دیجیتال را داشته باشیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر