بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
حضور بانک تجارت در
بانک تجارت به عنوان حامی برگزاری هفدهمین رویداد فیناپ با موضوع BNPL (اکنون بخر، بعدا پرداخت کن) حضوری فعال در این رویداد فناورانه خواهد داشت.
کد خبر : ۲۶۰۸۴۰

حضور بانک تجارت در

بورس نیوز:  هفدهمین رویداد فیناپ عصر پنجشنبه ششم مردادماه با موضوع تکنولوژی مالی) BNPL اکنون بخر، بعدا پرداخت کن) با مشارکت و حمایت بانک تجارت در مجموعه"سلام" واقع در بزرگراه ارتش تهران برگزار می‌شود.

"بی ان پی ال" در واقع یک روش جدید دسترسی به اعتبار ارزان قیمت برای مصرف کننده است که مکانیسم بسیار ساده‌ای دارد. این روش به نوعی تامین اعتبار در ازای کسری‌های پیش بینی نشده ماهانه است که به تنظیم درآمد و مخارج در طی ماه کمک می‌کند و مشتریان براساس اعتبار تخصیص داده شده می‌توانند از شبکه وسیع شرکای تجاری نیاز‌های خود را تامین و وجه آن بعدا پرداخت کنند.

در این رویداد"داودیان" معاون مدیرعامل در امور مشتریان بانکداری شخصی بانک تجارت در پنل تخصصی رویداد که با عنوان (بررسی چالش‌ها و دغدغه‌های کسب و کار‌ها و رگولاتور در حوزه BNPL) برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت. "فرجود" مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک تجارت نیز در این همایش در خصوص BNPL" و بانکداری آینده"سخنرانی می‌کند.

سخنرانی مدیران ارشد بانکی و بنیانگذاران فین تک‌ها و استارت‌آپ‌های موفق کشور با موضوع کسب‌وکار فین‌تک‌ها و اکوسیستم استارت آپی، برگزاری پنل‌های گفتگو و کافه فیناپ از بخش‌های متنوع این رویداد است.

علاقه‌مندان می‌توانند این رویداد را با انتخاب لینک aparat.com/finupevent/live از ساعت ۱۲ تا ۲۰ روز پنجشنبه ششم مردادماه به صورت رایگان و زنده مشاهده کنند. پنل تخصصی" بررسی چالش‌ها و دغدغه‌های کسب و کار‌ها و رگولاتور در حوزه BNPL "با حضور داودیان معاون مدیرعامل در امور مشتریان بانکداری شخصی بانک تجارت از ساعت ۱۶:۰۵ و سخنرانی فرجود مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک تجارت در این رویداد از ساعت ۱۴:۴۰ به صورت زنده قابل مشاهده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۱۶۰ میلیارد تومان سود خالص
درآمد تسهیلات اعطایی بانک تجارت ۴۵ درصد افزایش پیدا کرد؛

۱۶۰ میلیارد تومان سود خالص "وتجارت"

کاهش ۱۷ درصدی هزینه‌های مالی بانک تجارت
بانک تجارت در خردادماه به تراز مثبت ۴۲ درصد رسید؛

کاهش ۱۷ درصدی هزینه‌های مالی بانک تجارت

پرداخت سود  ۱۱ شرکت بورسی از طریق سجام
در هفته نخست تیرماه صورت گرفت؛

پرداخت سود ۱۱ شرکت بورسی از طریق سجام

ارسال نظر