بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱
قائم مقام مدیرعامل شرکت فن آوران اطلاعات خبره:

صنعت بیمه نقش پیشران دارد/ آسیب پذیری برخی از حوزه های بیمه

صنعت بیمه نقش پیشران دارد/ آسیب پذیری برخی از حوزه های بیمه
معاون توسعه ارتباط با مشتریان شرکت فن آوران اطلاعات خبره گفت:صنعت بیمه به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های اقتصاد کشور نقش پیشرانی دارد و نیز در حوزه‌هایی آسیب پذیر است.
کد خبر : ۲۶۰۹۵۰

تحول دیجیتال عصاره تحول دیجیتال در سبک زندگی سطح جامعه/ صنعت بیمه نقش پیشرانی دارد

مهدی ایمانی مهر، قائم مقام مدیرعامل و معاون توسعه ارتباط با مشتریان شرکت فن آوران اطلاعات خبره در گفتگو با بورس نیوز، اظهار کرد: شرکت فن آوران اطلاعات خبره از سال ۱۳۸۲ در عرصه ارائه نرم افزار جامع بیمه گری در صنعت بیمه کشور شروع به فعالیت کرد و امروز فن آوران ۲۴ شرکت را همراه خود می‌داند و بیش از ۵۰ درصد پورتفوی صنعت بیمه در نرم افزار‌های فن آوران مدیریت می‌شود. به این ترتیب بیش از ۴۰ میلیون بیمه شده توسط سیستم‌های فن آوران دارد سرویس رسانی می‌شود که این امر، مسئولیت فن آوران را خطیر می‌کند که بتواند هر سال با جدیت بیشتری کار خود را ادامه دهد.

وی درباره علت حضور در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه افزود: دلیل حضور در این نمایشگاه این بود که نت ورکینگ و ارتباطی که با ذینفعان است را تقویت کنیم و دیگر اینکه دستاورد‌هایی را که دوسال گذشته در کرونا را کسب کردیم بتوانیم اطلاع رسانی کنیم و برنامه‌های آتی را به ذینفعان گزارش دهیم. ضمن اینکه در سه، چهار ماه آینده نشست تخصصی شرکت را برای اطلاع رسانی آخرین برنامه‌ها و افق‌های قابل ترسیم فن آوران خواهیم داشت.

ایمانی مهر ادامه داد: صنعت بیمه به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های اقتصاد کشور نقش پیشرانی دارد و نیز در حوزه‌هایی آسیب پذیر است. ما می‌بینیم صنعت بیمه در حوزه‌هایی مثل درمان با آثار تورمی چه در حوزه دارو و هزینه‌های پزشکی آسیب پذیری بالایی پیدا کرده، زیرا با نرخ تعرفه‌ها کمی زیاندهی این رشته بیشتر شود.

قائم مقام مدیرعامل شرکت فن آوران اطلاعات خبره خاطرنشان کرد: نکته دیگر اگر درباره تحول دیجیتال در صنعت بیمه صحبت می‌کنیم، تحول دیجیتال عصاره تحول دیجیتال در سبک زندگی و کنش‌های اجتماعی در سطح جامعه است. نمی‌توانیم بگوییم صنعت بیمه قرار است دیجیتال شود بدون اینکه ذینفعان اصلی مثل نیروی انتظامی، اداره راهداری و ... دیجیتال نشود. این اکوسیستم باید دیجیتال شود تا بتواند با صنعت بیمه دیجیتال رفتار کند.

وی درخصوص ریسک‌های صنعت بیمه در سال‌های آتی تاکید کرد: ریسکی که در سال آتی وجود دارد و من نگرانی این را دارم که سرعت دیجیتالی شدن صنعت بیمه به واسطه دیجیتال نبودن بقیه سیستم گرفته شود.

ایمانی مهر گفت: بدیهی است برای یک خسارت، کار شرکت بیمه این است که چهار عملیات اصلی، صدور، خسارت، مالی واتکایی را انجام دهدد. چه برای صدور و چه خسارت نیاز به سایر اطلاعاتی از سایر قسمت هاست. چطور می‌توان از خسارت خودرو صحبت کرد وقتی یکی از ذینفعان اصلی مثل راهنمایی و رانندگی نخواهد دیجیتالی رفتار کند. البته زمزمه‌هایی از کروکی دیجیتالی شنیده می‌شود. ما هم آمادگی داریم از هرگونه تعامل دیجیتال با صنعت بیمه استقبال کرده تا بتوانیم این بخش را توسعه بخشیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
حسین خزلی کارشناس ارشد بازار سهام در گفتگو با بورس نیوز عنوان کرد:

"سهامدار حرفه ای" به بازار سهام کمک می کند اگر درست اجرا شود

آماده عرضه سه هلدینگ در بازار سرمایه هستیم/ اجرای عملیات پروژه آمل از اواخر امسال
مدیرعامل شرکت توسعه تجارت هیرمند در گفتگو با بورس نیوز:

آماده عرضه سه هلدینگ در بازار سرمایه هستیم/ اجرای عملیات پروژه آمل از اواخر امسال

ارسال نظر