بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
فرآوری کارخانجات کمک فنر ایندامین سایپا تاکنون صادرات نداشت؛

عقب‌نشینی "خکمک" از رکورد درآمد ماهانه

عقب‌نشینی
درآمد‌های عملیاتی این شرکت معدنی از فروش محصولات در بازار داخل کشور به دست آمد، همچنین سرمایه اعلام‌شده از سوی این شرکت معدنی ۳۲ میلیارد تومان به ثبت رسیده است.
کد خبر : ۲۶۱۰۷۷

بورس نیوز:

شرکت فرآوری کارخانجات کمک فنر ایندامین سایپا در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال ۱۴۰۱ مجموع درآمد‌های ثبت‌شده طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۷۶ میلیارد تومان گزارش کرد، میزان درآمدی که این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه شناسایی کرد برابر با ۲۳۴ میلیارد تومان بود.

درآمد‌های عملیاتی این شرکت معدنی از فروش محصولات در بازار داخل کشور به دست آمد، همچنین سرمایه اعلام‌شده از سوی این شرکت معدنی ۳۲ میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

میزان درآمد حاصل‌شده "خکمک"

"خکمک" نسبت به ماه گذشته شاهد اُفت ۱۴ درصدی درآمد‌های عملیاتی خود از فروش محصول کمک فنر بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۴۳ درصد افزایش درآمد ماهانه را تجربه کرد.

عقب‌نشینی

مقدار فروش محصول «انواع کمک فنر» شرکت فرآوری کارخانجات کمک فنر ایندامین سایپا در تیرماه برابر با ۴۳۹ هزار و ۶۶۳ تن بود و همان‌طور که گفته شد تمامی درآمد شرکت از طریق فروش محصولات در بازار داخلی بود و طی ۴ ماه گذشته هیچ‌گونه فعالیتی در بازار خارج از کشور نداشته است اما، با این تفاوت که طی دوره مشابه این شرکت درآمد صادراتی ۳۸۷ میلیون تومانی داشته است.

این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه ۱۴۰۰ درمجموع یک میلیون و ۶۸۵ هزارتن فروش داشت که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال گذشته نیز افزایش ۴ درصدی داشت و به همین مقدار فروش را تجربه کرد.

پرفروش‌ترین محصول "خکمک" در تیرماه مربوط به کمک فنر تیپ ۶۷ بود که طی این دوره درآمد ۳۸ میلیارد تومانی را به ثبت رساند، نرخ فروش محصول «کمک فنر تیپ ۶۷» در تیرماه حدود ۶۰۴ هزار تومان در ازای هر تن شناسایی شد که نسبت به ماه گذشته با کاهش نرخ فروش ۲ درصدی روبه‌رو بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر