بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
کدام شرکت‌ها در هفته جاری به مجمع می‌روند؛

حضور ۷ شرکت در مجمع تا پایان هفته

حضور ۷ شرکت در مجمع تا پایان هفته
شرکت‌هایی که طی یک هفته جاری، مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت دوم) و مجمع عمومی فوق‌العاده‎ خود را برگزار خواهند کرد و در خصوص (تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، افزایش سرمایه ویا تغییر نام شرکت) تصمیم‌گیری می‌کنند.
کد خبر : ۲۶۱۳۵۳

حضور ۷ شرکت در مجمع تا پایان هفته+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت‌هایی که از بیست و چهارم تا بیست و ششم مردادماه سال ۱۴۰۱ مجمع خود را برگزار می‌کنند شامل شرکت‌های کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی، نیرو سرمایه، حفاری شمال، نوش مازندران، معادن منگنز ایران، گروه صنعتی و معدنی امیر و توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد می‌شوند.

شرکت‌هایی که از آن‌ها نام برده شد مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت دوم) و مجمع عمومی فوق‌العاده‎ خود را برگزار خواهند کرد و در خصوص (تطابق اساس‌نامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، افزایش سرمایه ویا تغییر نام شرکت) تصمیمگیری می‌کنند.

شرکت‌ها در این تاریخ گزارش عملکرد پایان سال مالی خود را برای سهامداران خود تشریح خواهند کرد و از همه مهم‌تر میزان سود تقسیمی هر سهم نیز در این مجامع به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

حضور ۷ شرکت در مجمع تا پایان هفته+بورس نیوز

کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی در تاریخ ۲۷ اردیبهشت‌ماه برگزار شد که با تنفس همراه بود، از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت گردید تا در تاریخ ۲۴ مردادماه حضور پیدا کنند.

"کسعدی" در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را ۴۱ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی حسابرسی شده، در ازای هر سهم ۸۲۱ ریال سود حاصل کرد.

مجموع درآمد عملیاتی که "کسعدی" طی یک سال اخیر به ثبت رساند برابر با ۲۱۰ میلیارد تومان بود، مجموع درآمد‌هایی که طی این دوره شناسایی شد نسبت به دوره مشابه ۵۰ درصد افزایش پیدا کرد.

"کسعدی" از ۱،۰۰۵ریال سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد بین سهامداران خود سود نقدی ۸۷۰ ریالی (معادل ۸۷ درصد) پرداخت کرد.

حفاری شمال

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت گردید تا در تاریخ ۲۵ مردادماه حضور پیدا کنند و دستور جلسه این مجمع به منظور استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره، تعیین پاداش هیئت مدیره خواهد بود.

"حفاری" در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را ۲۰۷ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی حسابرسی شده، در ازای هر سهم ۲۳۱ ریال سود حاصل کرد.

درآمد‌های عملیاتی که "حفاری" طی این دوره سالیانه به ثبت رساند برابر با یک هزار و ۷۰۷ میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به سال مالی گذشته ۴۳ درصد رشد پیدا کرد.

"حفاری" از ۸۶۴ ریال سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد معادل ۱۰ درصد به سهامداران خود سود پرداخت کرد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پیشنهاد تشکیل کانون سهامداران
دبیرکل کانون نهاد‌های سرمایه‌گذاری گفت:

پیشنهاد تشکیل کانون سهامداران

آیا اختصاص ۳۰ درصد از سود سهام عدالت به توسعه استان ها، قانونی است؟
محمدرضا حسینی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز پاسخ می دهد:

آیا اختصاص ۳۰ درصد از سود سهام عدالت به توسعه استان ها، قانونی است؟

جذابیت بازار سهام با سیگنال های مثبت کوچکی
روزبه شریعتی در گفتگو با بورس نیوز عنوان کرد:

جذابیت بازار سهام با سیگنال های مثبت کوچکی

ارسال نظر