بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
افزایش سرمایه بسیار خوبی در راه است/ ورود طلا به پورتفوی
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین گفت: افزایش سرمایه بسیار خوبی در برنامه داریم و توسعه‌های زغال سنگ، مس و طلا را دنبال می‌کنیم.
کد خبر : ۲۶۱۵۹۶

افزایش سرمایه بسیار خوبی در راه است/ ورود طلا به پورتفوی

امیرحسین نادری، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین، در گفتگو با بورس نیوز، اظهار کرد: شرکت تاصیکو به عنوان یکی از شرکت‌های معدنی کشور که در حوزه مواد معدنی فعال است امسال نیز برنامه دارد تا در حوزه استخراج، سرمایه گذاری و توسعه‌های جدید فعالیت قابل توجهی داشته باشد.

وی درباره افزایش سرمایه شرکت افزود: افزایش سرمایه بسیار خوبی در برنامه داریم و توسعه‌های زغال سنگ، مس و طلا را دنبال می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین ادامه داد: افزایش ظرفیت در حوزه زغال سنگ برای ما فرصت مناسبی است که در حال انجام آن هستیم. ورود طلا به پورتفوی "تاصیکو" خبر خوبی برای سهامداران است. امیدواریم تا پایان سال مالی بتوانیم فلز طلا را نیز در پورتفوی خود داشته باشیم.

نادری درباره زمان راه اندازی طرح ایمپلنت بیان کرد: امیدواریم تا قبل از پایان سال مالی که ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ است بتوانیم راه اندازی ایمپلنت را داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما در حوزه‌هایی کار می‌کنیم که اقبال عمومی به آنهاست. هم در بازار جهانی و هم عمومی فکر می‌کنم سودآوری خوب و تعدیل مناسبی نسبت به بودجه شرکت داشته باشیم.

مدیرعامل تاصیکو در خصوص قیمت کامودیتی‌ها بیان کرد: ما شاهد نوسان در حوزه کامودیتی‌ها هستیم، اما در حال حاضر ریزش‌هایی که در دهه‌های مختلف می‌دیدیم برای بازار متصور نیستیم. شرایط ارز در کشور به گونه‌ای است که شرکت‌های صادرات محور بیشترین استفاده را دارند. شرکت‌ها در مدار سودآوری خودشان باقی می‌مانند.

نادری با اشاره به فعالیت‌های نوآورانه گفت: در حوزه فعالیت‌های نوآورانه شرکت املاح، پارک نمک و کلر را خواهیم داشت که ارزش افزوده خیلی بالایی دارند. در حوزه قطران زغال سنگ و ذوب آهن اصفهان پارک کربن را خواهیم داشت که مشتقات کربن را با ارزش افزوده بالایی خواهیم داشت. در حوزه سیلیس نیز در نظر داریم فعالیت‌های خوبی داشته باشیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۲۳ درصدی سرمایه‌گذاری
ملی صنایع مس ایران ارزشمند ترین سبد پرتقوی بورسی "تاصیکو" نام گرفت؛

رشد ۲۳ درصدی سرمایه‌گذاری "تاصیکو" در تیرماه

سهامداران
با اعلام زمان سوددهی شرکت سرمایه گذاری صدر تامین؛

سهامداران " تاصیکو " در جریان باشند

ارسال نظر