بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

سند همکاری ایران چین در حال اجراست

سند همکاری ایران چین در حال اجراست
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: این سند حکم و الزامی را برای طرفین ایجاد نمی‌کند و به مانند یک تفاهم برای همکاری در زمینه‌های مشترک است. سند همکاری ایران چین مسکوت نشده و در حال اجرا است.
کد خبر : ۲۶۱۶۷۴

سند همکاری ایران چین در حال اجراست

بورس نیوز: محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در ارزیابی خود درباره اجرای توافق ۲۵ ساله ایران و چین و سرنوشت آن اظهار کرد: مفاد و محور‌های سند ۲۵ ساله ایران و چین به صورت مجزا مورد پیگیری است.

وی تاکید کرد: البته ما باید در موضوع بخش‌های مختلف آن از مسئولین گزارش لازم را دریافت کنیم تا ببینیم اقدامات در بخش‌های مختلف تا کجا پیش رفته است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این سند در حال اجراست و مورد پیگیری مسئولین قرار گرفته است.

نماینده مردم کرمان در خانه ملت ادامه داد: موضوعات مختلف اعم از تجارت فی مابین، موضوعات زیرساختی و همکاری‌های مشترک در این بخش مدنظر قرار دارد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: البته اینکه این همکاری‌ها در قالب یک سند و برنامه تعهدآور برای دوطرف باشد، نیست چراکه از نظر ما این سند یک تفاهم نامه بوده است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: این سند حکم و الزامی را برای طرفین ایجاد نمی‌کند و به مانند یک تفاهم برای همکاری در زمینه‌های مشترک است.  سند همکاری ایران چین مسکوت نشده و در حال اجرا است.

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر