بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
نایب‌رییس شورای شهر مشهد با تاکید بر استفاده از تولید داخلی مطرح کرد؛

برنامه ورود اتوبوس برقی ایران‌خودرو دیزل به ناوگان مشهد

برنامه ورود اتوبوس برقی ایران‌خودرو دیزل به ناوگان مشهد
نایب رییس و سخنگوی شورای شهر مشهد از برنامه ورود اتوبوس برقی به خطوط اتوبوس‌رانی شهر مشهد خبر داد و گفت: این خودرو به صورت آزمایشی وارد اتوبوس‌رانی مشهد خواهد شد تا بررسی‌های فنی برای استفاده از آن صورت گیرد.
کد خبر : ۲۶۱۹۸۸

برنامه ورود اتوبوس برقی ایران‌خودرو دیزل به ناوگان مشهد

بورس نیوز: موسی‌الرضا حاجی‌بگلو ، نایب رییس و سخن‌گوی شورای شهر مشهد با بیان این‌که ناوگان حمل و نقل عمومی شهر مشهد نیازمند نوسازی است، اظهار کرد: طبق مصوبه هیات دولت، هزار دستگاه اتوبوس مورد نیاز استان خراسان و شهر مشهد است که می‌توان از تولیدات داخلی و شرکت ایران‌خودرو دیزل برای تامین آن اقدام کرد.

وی گفت: در حوزه حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس‌رانی، انتظار از ایران‌خودرو دیزل این است که بتواند نیاز بازار را با محصولات با کیفیت تامین کند.

حاجی‌بگلو تصریح کرد: با نگاه فعلی در ایران‌خودرو دیزل و تولید محصولاتی مانند اتوبوس برقی، قطعا این شرکت در زمینه نوسازی ناوگان حمل و نقل می‌تواند موفق باشد.

وی بر بهره‌مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در تامین قطعاتی که به منابع خارجی وابسته است تاکید و خاطرنشان کرد: با استفاده از توان و دانش جوانان و نخبگان در این شرکت‌ها می‌توان تحول و توسعه صنعت خودرو را به راحتی رقم زد.

سخنگوی شورای شهر مشهد بر افزایش کیفیت محصولات و تولیدات داخلی تاکید کرد و گفت: باید با عرضه محصولات باکیفیت و به‌روز نسبت به جلب رضایت بهره‌برداران اقدام کرد.

وی ضمن اشاره به نقش مهم ایران‌خودرو خراسان در توسعه و اشتعال‌زایی در استان گفت: این ظرفیت در شرکت‌های صنعتی شرق کشور وجود دارد تا بتوانند در تولید قطعه و خودرو با کیفیت همکاری کرده و محصولاتی مطابق با استاندارد‌های روز جهان تولید و عرضه کنند و ایران‌خودرو خراسان باید از این ظرفیت استفاده کند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر