بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
بخش صادرات سنگ‌آهن گهر زمین فعال‌تر از سال قبل؛

درآمد سالانه "کگهر" ۳۸ درصد افزایش یافت

درآمد سالانه
درآمدی که سنگ‌آهن گهر زمین ۸ ماه گذشته از فروش محصولات در بازار صادراتی کسب کرده برابر با ۹۳۱ میلیارد تومان است که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۱۹ درصد افزایش را به دنبال داشت، به گونه‌ای که از رقم ۲۲۲ میلیارد تومان به این مبلغ رسید.
کد خبر : ۲۶۲۰۷۹

بورس نیوز:

شرکت سنگ‌آهن گهر زمین در گزارش فعالیت منتهی به مردادماه ۱۴۰۱ مجموع درآمد عملیاتی خود را از فروش محصولات تولیدی به دست آورد، میزان درآمدزایی که از این محصولات داشت برابر با یک هزار و ۸۷۲ میلیارد تومان بود.

درآمد سالانه کگهر ۳۸ درصد افزایش یافت+بورس نیوز

این شرکت معدنی میزان درآمد تجمیعی که از ابتدای سال مالی (منتهی به آذرماه ۱۴۰۱) تا پایان مردادماه ۱۴۰۱ توانست کسب کند را برابر با ۱۷ هزار و ۵۷۵ میلیارد تومان به ثبت رساند، میزان درآمدی که "کگهر" در مردادماه شناسایی کرد متعلق به فروش محصولات در بازار‌های داخل کشور بود.

درآمد‌های عملیاتی "کگهر" تا مردادماه ۱۴۰۱

"کگهر" میزان درآمد عملیاتی که از فروش محصولات طی هفت ماه گذشته توانست از خود بر جای بگذارد، افزایش ۴۸ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذشته مشاهده کرد و درآمد تجمیعی که از سوی این شرکت معدنی حاصل شد ۳۸ درصد افزایش را تجربه کرد به گونه‌ای که از مبلغ ۱۲ هزار ۷۴۹ میلیارد تومان به ۱۷ هزار و ۵۷۵ میلیارد تومان رسید.

درآمد سالانه کگهر ۳۸ درصد افزایش یافت+بورس نیوز

"کگهر" در مردادماه از فروش محصولات «کنسانتره سنگ آهن، سنگ آهن دانه بندی شده، کنسانتره بورس کالا، گندله، گندله بورس کالا» درآمدزایی داشت و در این بین بیشترین درآمدزایی را از فروش «گندله» با ۹۰۳ میلیارد تومان در رینگ معاملاتی بورس کالا داشت، نرخ فروش این محصول در ازای هر تن ۲ میلیون و ۸۹۷ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت.

میزان درآمدی که "کگهر" از ابتدای سال مالی تاکنون کسب کرد مربوط به ۲ بازار داخلی و صادراتی است. درآمدی که سنگ‌آهن گهر زمین تاکنون از فروش محصولات در بازار صادراتی کسب کرده برابر با ۹۳۱ میلیارد تومان است که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۱۹ درصد افزایش را به دنبال داشت، به گونه‌ای که از رقم ۲۲۲ میلیارد تومان به این مبلغ رسید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کلوخه سنگ آهن، درآمدزاترین محصول "کگهر" طی ۶ ماه گذشته؛

"کگهر" به سود خالص ۷ هزار میلیارد تومانی رسید

در بازدید سفیران فرهنگی کرمان و سیرجان از مناطق جنوب استان؛

اقدامات گهرزمین تاثیر بسزایی در توسعه و ارتقای فرهنگی منطقه داشته است

ارسال نظر