بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
مدیر عامل سازمان اموال تملیکی:

تعیین تکلیف بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان کالا

مدیر عامل سازمان اموال تملیکی گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان کالا در سازمان اموال تملیکی تعیین و تکلیف شد.
کد خبر : ۲۶۲۲۰۸

تعیین تکلیف بیش از 11 هزار میلیارد تومان کالا

بورس نیوز: سید عبدالمجید اجتهادی، مدیر عامل سازمان اموال تملیکی اظهارکرد: رئیس جمهور سه مأموریت را به سازمان اموال تملیکی واگذار کرد که یکی از آنها، اصلاح ساختار سازمان اموال تملیکی و آسیب شناسی آن در مدت سه ماه بود تا ساختار جدید ایجاد شود.

وی افزود: اصلاح قانون و ساماندهی انبار‌ها و تعیین تکلیف کالاها، دیگر مأموریت رئیس جمهور بود که برای اجرای آن‌ها تلاش شده و امروز که اینجا هستیم با حضور وزیر اقتصاد این اتفاق مبارک در همین راستا صورت گرفته است.

معاون وزیر اقتصاد گفت: برای تعیین و تکلیف کالا‌ها در کوتاه‌مدت، در دولت سیزدهم بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان کالا در سازمان اموال تملیکی تعیین و تکلیف شد.

اجتهادی تصریح کرد: در هفته‌های گذشته کالا‌هایی مشاهده و گزارش شد که بعضاً مربوط به ۲۰ سال قبل بوده و تعیین تکلیف نشده بودند و اکنون قطعاً و یقیناً می‌گوئیم کالا‌های رسوبی بیش از ۸۰ درصد تعیین تکلیف شده‌اند.

وی تصریح کرد: وضعیت فروش در پنج ماه سال ۱۴۰۱ حدود ۱۹۸ درصد افزایش داشت و رشد قابل توجهی از فروش در انبار‌های اموال تملیکی را داشتیم.

معاون وزیر اقتصاد تصریح کرد: این مجموعه بزرگ امروز افتتاح شد و برای آن، حدود ۱۴ هزار متر مربع خریداری و تجهیز شده است، اگر همکاری و تعامل سازنده‌ای بین قوه مجریه و قضائیه اتفاق نمی‌افتاد تعیین تکلیف به نتیجه نمی‌رسید.

وی با بیان اینکه اکنون کالای رسوبی در انبار‌ها نداریم، افزود: عمده کالا‌ها مربوط به نیمه دوم سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ است و تعداد کالا‌های مربوط به سال‌های گذشته برای رسیدگی، خیلی کم است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش ۶۳ درصدی تعیین تکلیف اموال تملیکی
مدیر عامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خبر داد:

افزایش ۶۳ درصدی تعیین تکلیف اموال تملیکی

تعیین تکلیف بیش از ۸۶ هزار میلیارد ریال کالا
مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت:

تعیین تکلیف بیش از ۸۶ هزار میلیارد ریال کالا

ارسال نظر