بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
کمپین تپسی برای تامین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان کم‌برخوردار
در آستانه آغاز سال نو تحصیلی، تپسی با همکاری موسسه خیریه پیام امید، کمپینی را با هدف تهیه بسته‌های لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار سیستان و بلوچستان طراحی کرده است.
کد خبر : ۲۶۲۵۲۴

کمپین تپسی برای تامین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان کم‌برخوردار

بورس نیوز: در آستانه آغاز سال نو تحصیلی، تپسی با همکاری موسسه خیریه پیام امید، کمپینی را با هدف تهیه بسته‌های لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار سیستان و بلوچستان طراحی کرده است. در این کمپین، کاربرانی که عضو باشگاه مشتریان تپسی هستند، می‌توانند با استفاده از امتیازهایشان در این باشگاه، به تامین لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار کمک کنند.

با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید، حال و هوای اول مهر فضای شهر را پر می‌کند. بعد از گذشت دو سال تحصیلی غیر حضوری، امسال دانش‌آموزان علاوه بر اینکه ذوق و شوق تهیه لوازم التحریر نو را دارند، مشتاق حاضر شدن سر کلاس‌های درس در کنار دوستان‌شان نیز هستند. اما در این بین نباید فراموش کنیم که کودکان کم‌برخوردار در مناطق محروم بیش از هر زمان دیگری نیازمند کمک هستند.

چطور به این کمپین بپیوندیم؟

کاربران تپسی می‌توانند بدون پرداخت هزینه و تنها با ستاره‌های خود در باشگاه مشتریان در این کار نیک سهیم باشند. در این طرح کاربران به ازای هر ۵۰۰ ستاره در پر کردن جامدادی و به ازای هر ۵۰۰۰ ستاره در پرکردن کوله‌پشتی دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار سیستان و بلوچستان کمک می‌کنند.

اگر می‌خواهید با ستاره‌هایتان در تپسی، حامی دانش‌آموزان مناطق محروم شوید مراحل زیر را دنبال کنید:

-اگر در حال حاضر عضو باشگاه مشتریان تپسی هستید، می‌توانید از منوی اپلیکیشن، تعداد ستاره‌های خود را مقابل گزینه سفینه تپسی مشاهده کنید و با لمس این قسمت، وارد باشگاه شوید.

-اگر عضو باشگاه مشتریان نیستید، از منوی اپلیکیشن، گزینه سفینه تپسی را انتخاب و ثبت نام کنید تا علاوه بر دریافت امتیاز هدیه ثبت نام، امتیاز‌های گذشته خود را نیز دریافت و از آن‌ها استفاده کنید.

-در مرحله بعد، وارد فروشگاه تپسی شوید. در این صفحه می‌توانید از قسمت نیکوکاری در تامین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان در مناطق محروم سهیم باشید.

کمپین تپسی برای تامین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان کم‌برخوردار

اشتراک گذاری :
ارسال نظر