بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
عقب نشینی درآمد تولید محور خودرو پس از جابه‌جایی رکورد؛

اکسل "خمحور" طاقت رکوردشکنی نداشت

اکسل
این شرکت خودرویی در پنجمین ماه از سال جاری درآمدی که از خود بر جای گذاشت نسبت به ماه گذشته با کاهش درآمد ۱۳ درصدی مواجه بود.
کد خبر : ۲۶۲۵۳۱

درآمد ماهانه خمحور به اچارکشی افتاد+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت تولید محور خودرو در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری مجموع درآمد‌های ارائه‌شده طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۱۳۸ میلیارد تومان اعلام کرد و طی ۵ ماه سپری‌شده از سال مالی نیز درآمدی که این شرکت از خود بر جای گذاشت برابر با ۶۷۶ میلیارد تومان بود.

درآمد ماهانه خمحور به اچارکشی افتاد+بورس نیوز

میزان سرمایه ثبت‌شده "خمحور" مبلغی برابر با ۶۳۲ میلیارد تومان شناسایی شد و لازم به ذکر است که درآمد‌های تولید محور خودرو در مردادماه از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آمد.

درآمد ماهانه شرکت تولید محور خودرو

این شرکت خودرویی در پنجمین ماه از سال جاری درآمدی که از خود بر جای گذاشت نسبت به ماه گذشته با کاهش درآمد ۱۳ درصدی مواجه بود و مبلغ کاهش این درآمد برابر با (۲۱ میلیارد تومان) اعلام شد، همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید میزان درآمد ماهانه این شرکت پس‌ازآن که رکورد درآمدزایی خود را طی ۲ سال مالی اخیر جابه‌جا کرد؛ نتوانست روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

درآمد ماهانه خمحور به اچارکشی افتاد+بورس نیوز

درآمد اعلام‌شده این شرکت در مردادماه از فروش محصولات تولیدی در بازار داخلی به دست آمد، بیشترین درآمدی که از فروش محصولات خود کسب کرد مربوط به «انواع اکسل کامیون و اتوبوس» با ۹۴ میلیارد تومان بود که این درآمد حاصل از فروش یک هزار و ۲۰۶ دستگاه بود.

یکی از تأثیرگزاران در کاهش درآمد این شرکت خودرویی مربوط به فروش این محصول است که پنجمین‌ماه از سال جاری شاهد کاهش درآمد ۳۶ میلیارد تومانی بوده است.

بیشترین نرخ فروش ماهانه نیز در این دوره متعلق به محصول «انواع اکسل کامیون و اتوبوس» بود که در ازای هر دستگاه نزدیک به ۷۸ میلیون تومان بود مرود معامله قرار می‌گرفت، نرخ فروش این محصول بدون تغییر باقی مانده است.

مقدار فروش محصولات شرکت "خمحور"

شرکت تولید محور خودرو در مردادماه سال جاری مجموع فروش دستگاه‌های تولیدی خود را طی دوره یک‌ماهه برابر ۳ هزار و ۵۴۴ دستگاه شناسایی کرد، طی ۵ ماه گذشته نیز خودرو‌های فروخته‌شده این خودروساز برابر با ۱۸ هزار و ۸۹۴ دستگاه بود، فروش محصولات این خودروساز در مردادماه نسبت به ماه گذشته با کاهش ۱۸ درصدی مواجه بود.

 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
هشتم تیرماه، روز شلوغ برگزاری مجامع
روز آینده ۸ شرکت به مجمع عمومی خواهد رفت؛

هشتم تیرماه، روز شلوغ برگزاری مجامع

نگاه تحلیلی به ۴ مجمع مهمی که فردا برگزار می‌شود
پیش از ورود به مجمع این گزارش را بخوانید؛

نگاه تحلیلی به ۴ مجمع مهمی که فردا برگزار می‌شود

با اعلام شرکت تولید محور خودرو؛

"خمحور" هیات مدیره جدید انتخاب کرد

در صورت مالی میاندوره ای شرکت تولید محور خودرو آمد؛

سود "خمحور" از افزایش نرخ فروش محصولات

ارسال نظر