بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴
میانگین درآمدی "غگل" در ۱۱ ماه گذشته ۴ درصد ریزش داشت؛

گلوکوزان در رکود درآمدزایی

گلوکوزان در رکود درآمدزایی
درآمدی که شرکت گلوکوزان در مردادماه از خود بر جای گذاشت در مقایسه با ماه گذشته ۱۲ درصد کاهش را به همراه داشت.
کد خبر : ۲۶۲۶۲۸

گلوکزان در رکود درآمدزایی+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت گلوکوزان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال ۱۴۰۱ میزان درآمد عملیاتی که طی این دوره کسب کرد برابر با مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان بود و همچنین میزان درآمد تجمیعی این شرکت سیمانی طی ۱۱ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی به میزان درآمدی بالغ‌بر یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان دست یافت.

گلوکزان در رکود درآمدزایی+بورس نیوز

"غگل" طی ۱۱ ماه گذشته میزان درآمدی که از فروش محصولات شناسایی کرد مربوط به بازار داخل بود، همچنین این شرکت قندی در مردادماه برگشت از فروش محصولات را نیز به ثبت رساند.

عملکرد ماهانه گلوکوزان

درآمدی که شرکت گلوکوزان در مردادماه از خود بر جای گذاشت در مقایسه با ماه گذشته ۱۲ درصد کاهش را به همراه داشت، این کاهش درآمد برابر با مبلغ ۱۴ میلیارد تومان بود، در مردادماه سال مالی جاری میزان درآمدی که به دست آمد ۴ درصد پایین‌تر از میانگین ماهانه طی ۱۰ ماه گذشته بوده است.

گلوکزان در رکود درآمدزایی+بورس نیوز

عمده‌ترین میزان درآمدی که گلوکوزان از فروش محصولات به دست آورد مربوط به «گلوکز» با ۳۸ میلیارد تومان بود، نرخ فروش این محصول برابر با ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در ازای هر تن اعلام شد که در مقایسه با ماه گذشته نرخ فروش این محصول با کاهش ۳ درصدی مورد معامله قرار گرفت.

مقدار فروش ماهانه "غگل"

مقدار فروش محصولات گلوکوزان در مردادماه بالغ‌بر ۴ هزار و ۶۵۷ تن شناسایی شد که نسبت به ماه گذشته ۱۱ درصد کاهش حجم فروش را به همراه داشت و از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه سال جاری ۸۴ هزارتن فروش را از خود بر جای گذاشت.

گلوکزان در رکود درآمدزایی+بورس نیوز

بیشترین مقدار فروش ماهانه "غگل" در مردادماه مربوط به گلوکز بود که طی این دوره یک هزار و ۶۵۹ تن از آن مورد معامله قرار گرفت، مقدار فروش این محصول نسبت به ماه گذشته نزدیک به ۲۱۱ تن کاهش پیداکرده است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر