بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
کد خبر : ۲۶۳۳۷۷

بورس نیوز:

محصولات گروه زر در بزرگترین نمایشگاه غذایی جهان

محصولات گروه زر در نمایشگاه “سیال” پاریس (sial paris ) ارائه شد. این نمایشگاه بزرگترین گردهمایی کشاورزی و مواد غذایی جهان است که از سال 1964 تاکنون در پاریس پایتخت غذای جهان برگزار می‌شود. نمایشگاه سیال، رویدادی منحصر به فرد در جهان است که بهترین مواد غذایی بین المللی کشاورزی را در یک مکان گرد هم می‌آورد.
گروه زر با شرکت‌های زرماکارون، زرکام، زرفروکتوز و زرگرین در نمایشگاه سیال پاریس از 15 تا 22 اکتبر حضور دارد. علاقه مندان می‌توانند با حضور در غرفه این شرکت واقع در سالن 5A شماره M236 ، از محصولات ارائه شده دیدن کنند.
شرکت زرماکارون بزرگترین صادرکننده ایرانی انواع پاستا، پودر کیک و آرد را در این نمایشگاه ارائه کرده است. زرماکارون دومین تولیدکننده پاستا در جهان به لحاظ ظرفیت اسمی است و با بزرگترین خطوط تولید در خاورمیانه اکنون رهبری بازار پاستا را در اختیاردارد و پیشرو در بازارهای پودر کیک و سس پاستا در ایران است.
همچنین شرکت زرکام ، بزرگترین کارخانه کانفکشنری غرب آسیا با محصولات کیک ، ویفر و شکلات در این نمایشگاه حضور دارد. محصولات این شرکت با بهترین ماشین آلات جهان تولید می شود و به لحاظ کیفیت و بسته بندی ؛ نسل جدیدی از شیرینی و شکلات در ایران و آسیاست و قابلیت رقابت با برندهای برتر جهان را دارد. هم اکنون انواع کیک و ویفر در شرکت زرکام تولید می شود و تا پایان امسال ، 400 محصول شامل انواع کیک ها ، بیسکوِئیت ، ویفر ، شکلات ، تافی و کراکر در ایران و بازارهای جهان عرضه خواهد کرد.
شرکت زرفروکتوز نیز با انواع محصولات حاصل از نشاسته ذرت شامل “شیرین کننده های طبیعی گلوکز و فروکتوز ، مالتودکسترین، نشاسته های اصلاح شده و “پری ژلاتینه” در نمایشگاه سیال حضور دارد. ار دیگر بخشهای غرفه گروه زر ، ارائه کود مایع آلی ارگانیک با عنوان زرگرین است. کودهای مایع آلی ارگانیک زرگرین بر پایه غلات ، “میکرومولکولها” ، “ماکرومولکولها” و سلولهای بنیادین و نخستین بار در ایران تولید شده و کشور را از ورود این محصولات بی نیاز کرده است. محصولات زرگرین تاییدیه موسسه ( bio.inspecta ) معتبرترین مرجع گواهی ارگانیک اتحادیه اروپا را در سوئیس دریافت کرده است و قابلیت رقابت با کودهای آلی ارگانیک اروپایی را دارد.
نمایشگاه سیال پاریس ، ویترینی الهام بخش برای بزرگترین برندهای غذایی جهان است تا در این عرصه خودنمایی کنند. این نمایشگاه گردهمایی عظیمی از تولیدکنندگان موادغذایی، توزیع کنندگان، صادرکنندگان، واردکنندگان، عمده فروشان و خرده فروشان حوزه کشاورزی و غذایی در جهان محسوب می شود. سیال پاریس پارسال میزبان 7 هزار و 200 غرفه از واحدهای صنعتی و بازرگانی با ارائه بیش از 400 هزار محصول از سراسر جهان بود. 85 درصد غرفه داران نمایشگاه مواد غذایی پاریس2022 ؛ بین المللی و از 119 کشور جهان هستند و پیش بینی می شود افزون بر 300 هزار نفر از 104 کشور از این نمایشگاه بازدید کنند. گروه زر چندی پیش در نمایشگاه تجارت بین المللی غذا و آشپزخانه در تانزانیای آفریقا و نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی روسیه با شرکتهای زرماکارون ، زرکام ، زرفروکتوز و زرگرین ، حضور داشت.

 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر