بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
معاون وزیر ارتباطات گفت: تعداد تراکنش‌های درگاه خدمات عمومی در طول سال ۱۴۰۰ حدود دو میلیارد و دویست میلیون عدد بود که تنها طی ۶ماه نخست سال جاری به چهار میلیارد عدد رسیده است.
کد خبر : ۲۶۳۴۹۳

تراکنش ۴ میلیاردی درگاه خدمات عمومی

بورس نیوز: محمد خوانساری، معاون وزیر ارتباطات اظهار کرد: تعداد تراکنش‌های درگاه خدمات عمومی در طول سال ۱۴۰۰ حدود دو میلیارد و دویست میلیون عدد بود که تنها طی ۶ماه نخست سال جاری به چهار میلیارد عدد رسیده است.

وی ادامه داد: این سرویس هم اکنون توسط دو شرکت خصوصی به عنوان سکو توانمند ساز و با مجوز و راهبری وزارت ارتباطات، اطلاعات مورد نیاز نظیر استعلام‌های هویتی و استعلام‌های پستی را در اختیار متقاضیان بخش خصوصی در جهت تسهیل ارایه سرویس به مردم عرضه می‌شود.

خوانساری تصریح کرد: از این اطلاعات در زمان ثبت نام خودرو و یا استعلام مدارک تحصیلی و نظیر آن در جهت تسریع سرویس دهی به متقاضیان استفاده می‌شود.

معاون وزیر ارتباطات تاکید کرد: در صورتی که دنیای دانش بنیانی بخواهد در حوزه خدمات شکل بگیرد باید اطلاعات از سوی حاکمیت به کمک بخش خصوصی توانمند به متقاضیان در راستای خدمت رسانی به مردم ارایه شود.

وی افزود: دولت به منظور ایجاد تحول در خدمات میباست برنامه ریزی لازم جهت دستیابی به فناوری‌های جدید را در دستور کار قرار دهد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با حضور رئیس کل بانک مرکزی رخ داد؛

رونمایی از "سامانه شفق" در بانک مرکزی

ارسال نظر