بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
مدیرکل دفتر شرکت‌های سازمان خصوصی‌سازی گفت:

منابع مصرف شده "استقلال" روشن نیست

مدیرکل دفتر شرکت‌های سازمان خصوصی‌سازی گفت: با استعلام حساب‌های بانکی باشگاه وضعیت ۲۱۰ میلیارد تومان از منابع مصرف شده برایمان روشن نیست و باشگاه استقلال قرار است در نامه‌ای سرفصل‌های هزینه شده را رسما به سازمان خصوصی سازی اعلام کند.
کد خبر : ۲۶۳۵۱۸

منابع مصرف شده

بورس نیوز: حسین امیررحیمی، مدیرکل دفتر شرکت‌های سازمان خصوصی‌سازی در مور علت تعلیق نماد باشگاه استقلال در فرابورس اظهار کرد: ۳۵۹ میلیارد تومان از طریق افزایش سرمایه در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته بود که کمیته مصارف از این مقدار، ۱۴۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مجوز هزینه در سرفصل‌های مصوب را به باشگاه داده بود.

وی افزود: سازمان خصوصی‌سازی با آقای فتح‌الله‌زاده مدیرعامل جدید باشگاه استقلال مکاتبه‌ای انجام داده و خواستار ارسال گزارش آخرین وضعیت مصرف مبلغ مورد اشاره، به سازمان خصوصی‌سازی شده است. چرا که ما با استعلام حساب‌های بانکی باشگاه وضعیت ۲۱۰ میلیارد تومان از منابع مصرف شده برایمان روشن نیست و باشگاه استقلال قرار است در نامه‌ای سرفصل‌های هزینه شده را رسما به سازمان خصوصی سازی اعلام کند.

امیررحیمی ادامه داد: اگر تخلفی در محل هزینه‌کرد این منابع برخلاف مجوز‌های داده شده صورت گرفته باشد آن را رسانه‌ای خواهیم کرد.

مدیرکل دفتر شرکت‌های سازمان خصوصی‌سازی گفت: همچنین باشگاه استقلال بدون مجوز کمیته مصارف، ۵۰ میلیارد تومان از یک بانک تسهیلات دریافت کرده که البته این تخلف بانک است؛ چرا که بانک باید از ما مجوز درخواست می‌کرد.

وی افزود: در حال حاضر نمایندگان نهاد‌های نظارتی و سازمان بازرسی در باشگاه مستقر و در حال بررسی موارد مربوطه هستند.

امیررحیمی خاطرنشان کرد: پس از پاسخ رسمی باشگاه استقلال و ارسال نتیجه بررسی‌های نهایی بر روی سامانه کدال، بازگشایی نماد در اختیار فرابورس ایران خواهد بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر