بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
ایرادات اساسنامه صندوق ملی مسکن برطرف شد
سخنگوی دولت گفت: ایرادات مورد نظر شورای نگهبان در مورد اساسنامه صندوق ملی مسکن رفع و برای آن شورا ارسال شد تا نهضت ملی مسکن با سرعت بیشتری انجام بگیرد.
کد خبر : ۲۶۳۵۴۸

ایرادات اساسنامه صندوق ملی مسکن برطرف شد

بورس نیوز: علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت اظهار کرد: پیرو دستور جلسه گذشته رئیس جمهور، گزارشی از دلیل مشکل در تامین برخی از دارو‌های آنتی بیوتیک ارائه شد؛ مشابه این مشکل را ما در سال‌های گذشته داشتیم و انتظار آقای رئیس‌جمهور این بود که راهکار‌های رفع این مشکل پیش‌بینی می‌شد.

وی افزود: امروز مصوبات متعددی هم هیات وزیران داشت که از جمله آن‌ها موافقت با شناورسازی ساعت کاری در استان تهران بود. ساعات کاری در استان تهران به منظور کنترل ترافیک و تسهیل در رفت و آمد شناورسازی شد.

سخنگوی دولت درباره سهمیه قیر اختصاصی به دستگاه‌های اجرایی گفت: برای تامین قیر مورد نیاز مصوبه‌ای به تصویب هیأت وزیران رسید.

وی خاطرنشان کرد: ایرادات مورد نظر شورای نگهبان در مورد اساسنامه صندوق ملی مسکن رفع و برای آن شورا ارسال شد تا نهضت ملی مسکن با سرعت بیشتری انجام بگیرد.

بهادری جهرمی گفت: طبق مصوبه امروز هیات دولت وزارت بهداشت هم می‌تواند مجوز تاسیس پارک‌های علم و فناوری صادر کند. مزایایی که به پارک‌های وزارت علوم داده می‌شود، به این پارک‌ها هم ارائه خواهد شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر