بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲
درآمد تهسلات اعطایی بانک اقتصاد نوین ۳ درصد افزایش پیدا کرد؛

ثبت تراز مثبت ۹ درصدی "ونوین" در مهرماه

ثبت تراز مثبت ۹ درصدی
مجموع درآمد تجمیعی بانک اقتصاد نوین از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه ۱۳ هزار میلیارد تومان به ثبت رسید.
کد خبر : ۲۶۳۵۶۹

ثبت تراز مثبت ۹ درصدی ونوین در مهرماه+بورس نیوز

بورس نیوز:

بانک اقتصاد نوین در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری میزان درآمدی که از حوزه تسهیلات اعطایی در کارنامه مالی خود شناسایی کرد مبلغی برابر با یک هزار و ۹۳۵ میلیارد تومان بود، همچنین در شروع نیمه دوم سال جاری نیز مجموع درآمد تجمیعی "ونوین" که از محل تسهیلات اعطایی به دست آمد تقریباً نزدیک به ۱۳ هزار میلیارد تومان بود.

ثبت تراز مثبت ۹ درصدی ونوین در مهرماه+بورس نیوز

آخرین فعالیت ماهانه‌ای که "ونوین" در سامانه کدال بارگذاری کرد مبلغی که در هفتمین ماه از سال جاری جهت پرداخت سود سپرده سرمایه‌گذاری به مشتریان خود پرداخت کرد بالغ‌بر یک هزار و ۷۸۲ میلیارد تومان بود.

بانک اقتصاد نوین، تسهیلات وصولی که در پایان مهرماه به ثبت رساند نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان بود، از طرفی "ونوین" میزان سرمایه ثبت‌شده خود را طی تا پایان این دوره ۳ هزار و ۴۲ میلیارد تومان شناسایی کرد و لازم به ذکر است که این بانک در مهرماه سال جاری تراز مثبت ۹ درصدی را به ثبت رساند.

میزان درآمد تسهیلات اعطایی "ونوین"

بانک اقتصاد نوین درآمدی ماهانه که در مهرماه از بخش تسهیلات اعطایی کسب کرد، افزایش ۳ درصدی را نسبت به شهریورماه تجربه کرد و همچنین در مقایسه با دوره مهرماه سال گذشته نیز ۸ درصد افزایش را در پی داشت به‌گونه‌ای که از درآمد یک هزار و ۷۸۵ میلیارد تومان به مبلغ کنونی رسیده است.

ثبت تراز مثبت ۹ درصدی ونوین در مهرماه+بورس نیوز

مجموع درآمد تجمیعی بانک اقتصاد نوین از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه ۱۳ هزار میلیارد تومان به ثبت رسید و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش را در پی داشت، این رقم در دوره مشابه سال گذشته ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان شناسایی شده بود.

بانک اقتصاد نوین در مهرماه سال جاری عمده‌ترین درآمدزایی که از بخش تسهیلات اعطایی توانست به ثبت برساند متعلق به حوزه «مرابحه» و «خرید دین» بود، مبالغ درآمدزایی بخش‌های نام‌برده شد به ترتیب برابر با یک هزار و ۶۱۷ میلیارد تومان و ۱۳۵ میلیارد تومان شناسایی شد.

مجموع درآمد‌های محقق‌شده "ونوین" در مهرماه برابر با مبلغ ۲ هزار و ۲۳۳ میلیارد تومان بود، عمده‌ترین درآمد محقق‌شده مربوط به تسهیلات اعطایی بود، پس‌ازآن نیز «کارمزد» و «اوراق بدهی» بیشترین درآمد را به خود اختصاص داده‌اند.

سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "ونوین"

میزان پرداختی‌های این بانک در مهرماه ۱۴۰۱ برابر با یک هزار و ۷۸۲ میلیارد تومان بود که در مقایسه با ماه گذشته ۳ درصد کاهش یافت، پرداختی‌ها جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری در ۷ ماه ابتدای سال مالی برابر با ۱۲ هزار میلیارد تومان بود.

 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر