بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
اضافه شدن ۵ رمزارز جدید به صرافی اکسکوینو
با افزوده شدن ۵ ارز دیجیتال جدید به صرافی اکسکوینو، تعداد رمزارز‌های قابل معامله در بخش مارکت این پلتفرم باسابقه، به ۱۲۰ رسیده است.
کد خبر : ۲۶۳۵۹۷

اضافه شدن ۵ رمزارز جدید به صرافی اکسکوینو

بورس نیوز: از روز ۵ آبان ۱۴۰۱، صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو، در بخش مارکت خود چهار ارز جدید را در اختیار مشتریان قرار داده است. این چهار ارز شامل NEAR، DODO، MBOX، EGLD و TWT است که اخیرا طرفداران قابل توجهی در بازار ارز‌های دیجیتال پیدا کرده اند.

در این نوشتار به بررسی اجمالی این ارز‌ها و نیز اهمیت آن در بازار کریپتوکارنسی و در پایان، به تشریح اهمیت بازار ریالی در صرافی رمز ارز اکسکیونو پرداخته ایم.

NEAR

نیر با نماد NEAR، یک ارز دیجیتال با ارزش بازار حدود ۲.۵۳ میلیارد دلاراست که هم اکنون در میان ۳۰ رمزارز اول بازار قرار داشته و هر واحد آن حدود ۳ دلار قیمت دارد. طی هفته‌های اخیر، حجم مبادلات روزانه این ارز دیجیتال حدود ۲۲۶ میلیون دلار بوده است.

DODO

دودو با نماد DODO، یک ارز دیجیتال با ارزش بازار حدود ۱۴.۷۴ میلیون دلار است که در میان برخی کاربران بازار، توجه و علاقه خاصی به آن وجود دارد. اگرچه قیمت آن هم اکنون حدودا ۱۳ سنت و قریب یک هشتم دلار است، اما در اواخر سال ۱۳۹۹، قیمت آن تا ۸ دلار افزایش یافته بود. حجم مبادلات روزانه آن، حدود ۷ میلیون دلار است.

MBOX

موباکس با نماد MBOX یک ارز دیجیتال، با ارزش بازار حدود ۵۰ میلیون دلار است که هر واحد آن حدود ۲۰ هزار تومان قیمت دارد و روزانه حدود ۸ میلیون دلار از آن، در بازار‌های جهانی معامله می‌شود. قیمت این ارز در آذرماه سال گذشته تا ۱۵ دلار افزایش یافته بود.

EGLD

الروند با نماد EGLD یک ارز دیجیتال، با ارزش بازار حدود ۱.۳ میلیارد دلار است که در میان ۵۰ ارز اول بازار جهانی قرار داشته و هر واحد آن، در روز‌های اخیر با حدود ۵۵ دلار معامله می‌شود. بالاترین ارزش این ارز دیجیتال، پاییز سال گذشته و در حدود ۵۴۰ دلار بوده و حجم معاملات روزانه آن، بیش از ۵۰ میلیون دلار است.

TWT

تراست والت توکن با نماد TWT، یک ارز دیجیتال، با ارزش بازار حدود ۵۰۰ میلیون دلار است که در میان ۱۰۰ ارز برتر بازار قرار داشته و هر واحد از آن، هم اکنون در محدوده ۱.۱ دلار معامله می‌شود. حجم مبادلات روزانه این رمزارز حدود ۱۳ میلیون دلار بوده و تعداد واحد‌های در گردش "تراست والت توکن"، ۴۱۶ میلیون است.

معرفی اکسکوینو مارکت

اکسکوینو مارکت یک بستر معاملاتی همتا به همتا است که برای تسهیل معاملات کاربران ۴ بازار متقابل بیت کوین BTC، اتریوم ETH، تتر USDT و دای DAI به این بستر اضافه شده است، اما به دلیل استقبال و درخواست بی شمار کاربران، تیم excoino.com تصمیم به افزودن بازار متقابل ریالی گرفته است.

همچنین با ارائه ویژگی هایی، چون سفارشات آنی/ محدود، حد سود و ضرر، سفارش گذاری OCO، معامله و برداشت با حداقل کارمزد، محبوبیت زیادی میان کاربران اکسکوینو مارکت و بازار رمزارز کشور کسب کرده است.
در این محصول بنابر اعلام مجموعه excoino، کاربران می‌توانند به خرید و فروش رمزارز مورد نظر خود با جفت ریالی به صورت همتا به همتا بپردازند. اکسکوینومارکت هم اکنون بیش از ۱۲۰ جفت ارز معاملاتی مختلف شامل ۹۴ جفت ارز متقابل با تتر، ۵ جفت ارز متقابل با دای، ۱۲ جفت ارز متقابل با بیت کوین و ۱۲ جفت ارز متقابل با اتریوم و همچنین رمزارز‌های محبوب بازار به صورت متقابل با ریال، پشتیبانی می‌کند و همه این مدل معاملات قابل انجام در این پلتفرم ایرانی خواهند بود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک کنید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر