بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
مروری بر دیدار هادی اخلاقی فیض آثار و علی‌عسکری در حاشیه کیش اینوکس؛

اجرای بزرگترین طرح‌های هلدینگ خلیج فارس با همکاری بانک تجارت

اجرای بزرگترین طرح‌‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با همکاری بانک تجارت؛ این ماحصل دیدار مدیران عامل بانک تجارت و گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور بود؛ دیداری که در آن بر ارایه خدمات تخصصی بانک تجارت در راستای اجرای پروژه‌های این هلدینگ بزرگ کشور تاکید شد.
کد خبر : ۲۶۳۶۱۷

اجرای بزرگترین طرح‌های هلدینگ خلیج فارس با همکاری بانک تجارت

بورس نیوز: هادی اخلاقی فیض آثار، مدیرعامل بانک تجارت در دیدار با علی‌عسکری، مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس از آمادگی کامل این بانک برای توسعه هرچه بیشتر همکاری‌های بین دو مجموعه خبر داد و با اشاره به سابقه و کیفیت خدمات تخصصی ارائه شده توسط بانک تجارت به صنعت پتروشیمی به ویژه شرکت‌های تابعه پتروشیمی خلیج فارس اظهار کرد: افتخار بانک تجارت همکاری تنگاتنگ با تمامی شرکت‌های تابعه هلدینگ خلیج فارس و مشارکت فعال در تمامی طرح‌های توسعه‌محور این شرکت پر افتخار است.

وی افزود: بانک تجارت چه در دهه‌های قبل و در احداث و اجرای طرح‌هایی همچون پتروشیمی هنگام، بیدبلند و چه در طرح‌های جدیدی همچون پتروشیمی الماس ماهشهر، پتروشیمی هرمز و پتروشیمی اندیمشک، همواره همکاری‌های گسترده‌ای را با این ابر هلدینگ اقتصادی کشور داشته و دارد.

اجرای بزرگترین طرح‌های هلدینگ خلیج فارس با همکاری بانک تجارت

اخلاقی ارائه مدل‌های نوین مالی به شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و تامین مالی‌های ارزی و فاینانس از مسیر‌های گوناگون از جمله بازار سرمایه و پوشش تمامی نیاز‌های شرکت‌های تولیدی پتروشیمی خلیج فارس در حوزه کالا را از دیگر همکاری‌های بانک تجارت و این هلدینگ عنوان کرد و یادآور شد: علاوه بر این، بانک تجارت در صنایع تکمیلی و پایین‌دستی همچون پترول از جمله پتروشیمی گچساران، پتروشیمی ایلام، پتروشیمی لردگان و طرح‌های جدیدی همچون پتروآرمند، کریستال ملامین و ... تعامل و حضوری قدرتمند و تاثیرگذار دارد.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس هم در این دیدار ضمن قدردانی از حسن همکاری بانک تجارت با این هلدینگ ابراز امیدواری کرد همکاری‌های دوجانبه بین بانک تجارت و این هلدینگ بزرگ پتروشیمی کشور منجر به ارتقای هرچه بیشتر جایگاه این صنعت کشور شود.

بانک تجارت به‌عنوان بانک سازمانی وزارت نفت و صنعت پتروشیمی کشور درحال حاضر از طریق ۱۶ شعبه در محل فعالیت شرکت‌های پتروشیمی کشور و همچنین سراسر کشور از جمله استان‌های تهران، بوشهر، خوزستان، کرمانشاه، ایلام، مشهد و همچنین با به‌کارگیری توان متخصصان خود در مدیریت بانکداری شرکتی به طور شبانه‌روزی به این صنعت استراتژیک و مهم خدمت‌رسانی می‌کند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
امضای تفاهمنامه همکاری بانک تجارت با شرکت ملی صنایع پتروشیمی و انجمن ملی صنایع پلیمر ایران
در حاشیه برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست صورت گرفت

امضای تفاهمنامه همکاری بانک تجارت با شرکت ملی صنایع پتروشیمی و انجمن ملی صنایع پلیمر ایران

افزایش تعداد و ساعت کاری واحد‌های فروش ارز اربعین بانک تجارت؛

۱۰۶ واحد بانک تجارت آماده خدمت‌رسانی به زائران عتبات عالیات

ارسال نظر