بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
توقیف یک فروند نفتکش خارجی حامل ۱۱ میلیون لیتر سوخت قاچاق
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت:دلاورمردان منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به توقیف یک فروند نفتکش خارجی حامل ۱۱ میلیون لیتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس اقدام کردند.
کد خبر : ۲۶۳۶۹۲

توقیف یک فروند نفتکش خارجی حامل ۱۱ میلیون لیتر سوخت قاچاق

بورس نیوز: مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار کرد: در راستای اجرای دستور قضایی، دلاورمردان منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به توقیف یک فروند نفتکش خارجی حامل ۱۱ میلیون لیتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس اقدام کردند.

قهرمانی با بیان اینکه ارزش محموله این نفتکش بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان بوده، افزود: توقیف شناور مذکور پس از یک ماه کار دقیق فنی و اطلاعاتی انجام شده است.

وی با اشاره به تشکیل پرونده در خصوص تخلفات شناور مذکور و ارجاع آن به بازپرس ویژه، خاطرنشان کرد: کاپیتان و خدمه این نفتکش خارجی نیز جهت تکمیل روند تحقیقات و سیر مراحل قانونی در بازداشت به سر می‌برند.

قهرمانی ادامه داد: محموله ۱۱ میلیون لیتری نفتکش خارجی توقیف شده معادل ۵ هزار و پانصد خودروی نیسان و حدود ۱۱۰ فروند لنج است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین تصریح کرد: با توجه به اینکه بر اساس اخبار و اطلاعات واصله، فعالیت برخی از شرکت‌های متخلف در زمینه بانکرینگ سوخت محرز شده است، به منظور صیانت از حقوق قانونی دولت نسبت به برخورد قضایی با آن‌ها اقدام خواهد شد.

قهرمانی اذعان کرد: شناور‌هایی که به این نفتکش متخلف سوخت رسانی کرده‌اند نیز مورد پیگرد قضایی قرار می‌گیرند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر