بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
بخش «درمان» درآمدزاترین رشته بیمه در مهرماه؛

"ودی" به تراز تجمیعی مثبت ۱۴۰ درصدی رسید

درآمدزایی "ودی" از فروش حق بیمه در مهرماه متعلق به بخش «درمان» بود که از این بخش توانست ۶۲ میلیارد تومان درآمد به دست آورد.
کد خبر : ۲۶۳۷۰۸

بورس نیوز:

شرکت بیمه دی در گزارش فعالیت منتهی به مهرماه سال جاری به میزان درآمد ۱۹۰ میلیارد تومانی رسید که این مبلغ را از محل فروش حق بیمه صادر‌شده برای بیمه‌شدگان خود به دست آورده بود، همچنین مجموع درآمد تجمیعی این شرکت بیمه‌ای طی نیمه نخست سال جاری ۸ هزار و ۲۷۴ میلیارد تومان به ثبت رسید.

میزان سرمایه به ثبت رسیده بیمه دی تا پایان مهرماه مبلغی برابر با ۵۹۵ میلیارد تومان بود، همچنین درآمدی که "ودی" در مهرماه شناسایی کرد به میانگین ماهانه یک هزار و ۱۸۲ میلیارد تومان رسید.

درآمد ماهانه "ودی" از حق بیمه

بیمه دی در هفتمین ماه از سال جاری درآمد ماهانه‌ای که از محل فروش حق بیمه توانست شناسایی کند، رشد ۱۱ میلیارد تومانی (۶ درصدی) را نسبت به ماه گذشته از خود بر جای گذاشت، همچنین این شرکت بیمه‌ای در مهرماه موفق به افزایش درآمد سالانه نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز شد که شاهد رشد ۲۷ درصدی بود.

درآمد تجمیعی که بیمه دی از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه از فروش حق بیمه‌های به بیمه‌شوندگان شناسایی کرد برابر با ۸ هزار و ۲۷۴ میلیارد تومان بود که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۶۰۷ درصد افزایش پیدا کرد.

 عمده ترین درآمدزایی بیمه دی از فروش حق بیمه در مهرماه متعلق به رشته بیمه «درمان» بود که از این بخش توانست ۶۲ میلیارد تومان درآمد به دست آورد، این رشته بیمه طی این دوره ۳۲ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داده است.

رشته بیمه «ثالث-اجباری» پس از رشته بیمه درمان عنوان درآمدزاترین بخش رشته بیمه را به خود اختصاص داد، میزان درآمدی که از رشته بیمه «ثالث-اجباری»  به ثبت رسید برابر با ۴۹ میلیارد تومان بود.

بیمه دی تا پایان مهرماه توانست به تراز تجمیعی مثبت ۴ هزار ۸۲۱ میلیارد تومانی برسد و این رقم نشان‌دهنده فزونی ۱۴۰ درصدی حق بیمه‌های صادره نسبت به خسارت‌های پرداختنی است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر