بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
در پی برگزاری مجمع سالانه چهار شرکت زیرمجموعه شامل فرآورده‌های سیمان شرق، معادن زغال سنگ شرق، حمل و نقل سپهر سیمان مشهد و سیمان سفید شرق در مهرماه و با توزیع سود ۹۰ درصدی سود محقق شده این گروه، مجموع سود وارده به "سشرق" بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان برآورد شده است.
کد خبر : ۲۶۳۷۸۹

بورس نیوز: علی روشندل گفت: در پی برگزاری مجمع سالانه چهار شرکت زیرمجموعه شامل فرآورده‌های سیمان شرق، معادن زغال سنگ شرق، حمل و نقل سپهر سیمان مشهد و سیمان سفید شرق در مهرماه و با توزیع سود ۹۰ درصدی سود محقق شده این گروه، مجموع سود وارده به "سشرق" بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی ادامه داد: به این ترتیب مجمع سالانه شرکت سیمان شرق برای تصویب صورت‌های مالی منتهی به ۳۱ شهریور سال جاری و تصمیم گیری سهامداران در مورد تقسیم سود، هفته آخر آبان برگزار خواهد شد.

روشندل افزود: همچنین قیمت گذاری و فرایند اداری عرضه اولیه سهام سیمان سفید شرق در فرابورس به پایان رسیده و زمان عرضه اولیه هم بستگی به شرایط بازار و نظر مسئولان سازمان بورس و فرابورس دارد. علاوه براین طبق مصوبه مجمع شرکت زغال سنگ شرق و با توجه به ظرفیت‌های موجود بخش انرژی مقرر شد هیات مدیره این شرکت برنامه زمانبندی و راهبردی جهت ورود شرکت زغالسنگ شرق به بازار سرمایه طی سال مالی آینده را ارایه کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر