بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال کاهش یافت
مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱.۰۵ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۹۸ درصد کمتر شده است.
کد خبر : ۲۶۳۹۱۶

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال کاهش یافت

بورس نیوز: ادواردز در توییتر نموداری به اشتراک گذاشته است که همبستگی بین پویایی «ارزش انرژی» و نوسانات واقعی قیمت بیت‌کوین (BTC) را نشان می‌دهد و بیان می‌کند در حال حاضر این رمزارز با یک کاهش وحشتناک معامله می‌شود.

بیت‌کوین امروز با منفی ۵۴ درصد کاهش نسبت به ارزش انرژی ۴۳ هزار دلاری خود معامله می‌شود. این سطح از کاهش تنها در دو زمان دیگر طی هفت سال گذشته یعنی سقوط ۱۲ مارس ۲۰۲۰ (۴.۸ هزار دلار) و هفتم فوریه ۲۰۱۹ طی آخرین چرخه بازار نزولی (۳.۳ هزار دلار) رخ داده است.

در مارس ۲۰۲۰، بیت‌کوین با ۵۰ درصد کاهش در اولین ساعات پس از نابودی پنج‌شنبه سیاه در ارز‌های دیجیتال در دسترس بود. در ۱۲ مارس ۲۰۲۰، قیمت بیت کوین (BTC) به زیر ۳۳۰۰ دلار سقوط کرد و معاملات در بیت مکس و سایر صرافی‌های بزرگ متوقف شد.

اظهارات مشابهی توسط رائول پال، اقتصاددان برجسته و بنیانگذار ریل ویژن، چند هفته قبل از رسیدن بیت‌کوین (BTC) به بالاترین حد خود، بیان شد، اما بازار نزولی قبلاً محبوب‌ترین مدل‌های قیمت بیت‌کوین (BTC) از جمله رنگین کمان و نسبت انباشت به جریان را به چالش کشیده است.

با این حال، مدل ارزش انرژی بیت‌کوین هنوز کار می‌کند. نوسانگر ارزش انرژی بیت‌کوین همبستگی بین قیمت بیت‌کوین و معیار‌های مصرف انرژی شبکه خود را ردیابی می‌کند. همچنین، چارلز ادواردز به‌عنوان مخترع نشانگر هش ریبون احساسات استخراج کنندگان بیت‌کوین (BTC) شناخته شده است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱.۰۵ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۹۸ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۳۸.۶۴ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۰۱ درصد افزایش داشته است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۸.۳۰ میلیارد دلار است که ۴۱.۷۴ درصد کاهش داشته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر