بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
صادرات ۳۵۰۰ دستگاه محصولات ایران‌خودرو به آذربایجان/ سودآوری محور فعالیت‌های صادراتی
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از صادرات ۳۵۰۰ دستگاه خودرو‌های تارا اتوماتیک و دستی، دنا، دناپلاس و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک به کشور آذربایجان طی یک سال آینده خبر داد.
کد خبر : ۲۶۴۰۵۳

صادرات ۳۵۰۰ دستگاه محصولات ایران‌خودرو به آذربایجان/ سودآوری محور فعالیت‌های صادراتی

بورس نیوز: مهدی خطیبی، مدیرعامل ایران خودرو در بازدید از سایت تولیدی آذرکرون در منطقه نفت‌چاله کشور آذربایجان در نشست با مدیران این سایت تولیدی، به بررسی و راهکار‌های رفع موانع موجود در توسعه صادرات و مونتاژ محصولات ایران‌خودرو در این سایت تولیدی پرداخت.

وی با بیان این‌که در سال‌های گذشته هفت هزار دستگاه از محصولات ایران‌خودرو به این کشور صادر شده، گفت: با رفع موانع و توسعه همکاری‌ها، طی یک سال آینده ۳۵۰۰ دستگاه خودرو معادل ۵۰ درصد از صادرات کل سال‌های گذشته را به این کشور صادر خواهیم کرد.

خطیبی با اشاره به رتبه‌های بالای فروش محصولات ایران‌خودرو در بازار آذربایجان و استقبال بالای مردم این کشور گفت: سمند و دنا از خودرو‌های محبوب و مورد توجه مردم آذربایجان است و تعداد زیادی از این محصولات در خیابان‌های این کشور به چشم می‌خورد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو صادرات سودده را مهم‌ترین محور تعاملات تجاری در سطح جهانی دانست و گفت: مهم‌ترین دستاورد سفر به آذربایجان و مذاکره با طرف آذری، اصلاح قیمت محصولات و توافق بر قیمت مورد نظر ایران‌خودرو برای تحقق سودآوری در صادرات محصولات بوده است.

وی با بیان این‌که صادرات به هر قیمتی را انجام نمی‌دهیم، تصریح کرد: فعالیت تجاری سودآور از منظر هیات مدیره گروه صنعتی ایران‌خودرو بسیار مورد تاکید است و طبق رویکرد‌های فعلی ایران‌خودرو نباید از ناحیه صادرات محصولات متضرر شود و مبنای فعالیت در این حوزه سودآوری مناسب و تامین منافع سهام‌داران است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر