بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
با اخلالگران بازار ارز برخورد شود
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در جریان محاکمه‌ها باید آسیبی هم که این افراد به بازار ارز و دلار و به طور کلی سیستم اقتصادی کشور نیز زده‌اند مورد توجه قرار گیرد و این افراد به دلیل آسیبی که به کشور وارد کرده‌اند حتما بازخواست شود.
کد خبر : ۲۶۴۰۸۵

با اخلالگران در بازار ارز برخورد شود

بورس نیوز: حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت دلار در روز‌های اخیر اظهار کرد: اخلالگران با اقداماتشان باعث ایجاد التهاب در بازار ارز و افزایش قیمت دلار در کشور شده‌اند.

وی با اشاره به هزینه‌های داخلی و بین‌المللی ناآرامی‌های اخیر، افزود: با سیگنال‌های غلطی که از داخل به کشور‌های غربی دادند آن‌ها را برای تهدید و فشار بر ایران جدی‌تر ساختند و علاوه بر ایجاد التهاب و ناامنی در عرصه بازار داخلی در عرصه بین‌الملل هم این زمینه را برای فشار بر ایران فراهم ساختند.

حاجی‌دلیگانی ادامه داد: اقدامات این افراد در داخل علاوه بر ایجاد التهاب در بازار ارز و دلار باعث ایجاد اختلال در سیستم اقتصادی کشور و فعالیت‌های اقتصادی مردم به ویژه کسب و کار‌های اینترنتی نیز شد و هزینه‌هایی را از این حیث به مردم و کشور تحمیل کرد.

 عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جریان محاکمه‌ها باید آسیبی هم که این افراد به بازار ارز و دلار و به طور کلی سیستم اقتصادی کشور نیز زده‌اند مورد توجه قرار گیرد و این افراد به دلیل آسیبی که به کشور وارد کرده‌اند حتما بازخواست شوند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر