بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
کاهش مقدار فروش گالوانیزه "فجر" در مهرماه؛

ریزش میانگین درآمدی فولاد امیرکبیر کاشان

ریزش میانگین درآمدی فولاد امیرکبیر کاشان
فولاد امیرکبیر کاشان نسبت به ماه گذشته کاهش ۱۷ درصدی مقدار فروش محصولات را تجربه کرد.
کد خبر : ۲۶۴۱۵۶

کاهش مقدار فروش گالوانیزه فجر در مهرماه+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری میزان درآمد عملیاتی که در این دوره از فروش محصولات خود به ثبت رساند برابر با ۲۸۶ میلیارد تومان بود، این شرکت فولادی مجموع درآمد تجمیعی خود در ۷ ماه گذشته را برابر با ۲ هزار و ۶۵۴ میلیارد تومان شناسایی کرد.

میزان درآمد ماهانه‌ای که "فجر" در مهرماه از خود بر جای گذاشت مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی، صادراتی و ارائه خدمات بود، بیشترین بخش درآمدزای فولاد امیرکبیر کاشان در مهرماه مربوط به بازار داخل کشور با ۲۳۳ میلیارد تومان بود که ۸۱ درصد از درآمد ماهانه این شرکت را به خود اختصاص داده بود.

کاهش مقدار فروش گالوانیزه فجر در مهرماه+بورس نیوز

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان از ابتدای سال مالی تاکنون میزان سرمایه ۲۴۵ میلیارد تومانی را به ثبت رساند، همچنین میزان درآمدی که در مهرماه به دست آورد نسبت به میانگین درآمدی در ۶ ماه گذشته ۲۷ درصد پایین‌تر بود.

درآمد‌ ماهانه فولاد امیرکبیر کاشان

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در پایان مهرماه میزان درآمدزایی که از فروش محصولات خود داشت نسبت به ماه گذشته با کاهش ۱۸ درصدی روبه‌رو بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز با اُفت ۳۵ درصدی همراه بود.

کاهش مقدار فروش گالوانیزه فجر در مهرماه+بورس نیوز

همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید این شرکت برای سومین ماه میزان درآمد ماهانه‌ای که به ثبت رساند در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته خود با کاهش همراه بود، در ادامه لازم به ذکر است که درآمد تجمیعی "فجر" نیز در این دوره ۷ ماهه نسبت به دوره مشابه سال گذشته تغییر چشمگیری را به همراه نداشت.

بیشترین درآمدی که "فجر" در مهرماه از فروش محصولات شناسایی کرد مربوط به محصول «گالوانیزه» با ۲۳۳ میلیارد تومان بود و نرخ فروش آن نیز ۲۶ میلیون تومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت، گفتنی است که فروش ماهانه این شرکت فولادی در بازار داخل کشور نسبت به ماه گذشته با ۲۵ درصد کاهش همراه بود.

مقدار فروش محصولات شرکت "فجر"

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در پایان مهرماه سال جاری مقدار فروش محصولات خود را برابر با ۱۱ هزار و ۲۱۶ تن اعلام کرد، حجم عمده‌ای از این مقدار فروش در اختیار «گالوانیزه» با ۱۲ هزار و ۳۷۹ تن بود، از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز مقدار فروش محصولات را برابر با ۱۰۳ هزار و ۴۰ تن اعلام کرد.

کاهش مقدار فروش گالوانیزه فجر در مهرماه+بورس نیوز

فولاد امیرکبیر کاشان نسبت به ماه گذشته کاهش ۱۷ درصدی مقدار فروش محصولات را مشاهده کرد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۳۱ درصد کاهش را تجربه کرد، محصول گالوانیزه که بیشترین مقدار فروش در مهرماه را در اختیار داشت نسبت به سال گذشته با کاهش ۱۶ درصدی روبه‌رو بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
میزان حداکثر ثبت سفارش برای محصولات صنعتی ابلاغ شد
با اعلام از سوی مدیر بازرسی و امور اعضای بورس کالا؛

میزان حداکثر ثبت سفارش برای محصولات صنعتی ابلاغ شد

ابراز امیدواری برداشته شدن موانع سرمایه‌گذاری در دولت جدید
معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های فولاد مبارکه مطرح کرد؛

ابراز امیدواری برداشته شدن موانع سرمایه‌گذاری در دولت جدید

با اعلام شرکت فولاد امیرکبیر کاشان؛

"فجر" به ترکیب جدید هیات مدیره رسید

ارسال نظر