بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
علی رغم رشد تجمیعی درآمد در سال جاری

"خفرمان" در مهرماه به سمت افزایش درآمد نچرخید

"خفرمان" در مهرماه میزان درآمدی که از خود بر جای گذاشت در مقایسه با دوره شهریورماه ۵۹ درصد کاهش را به همراه داشت.
کد خبر : ۲۶۴۲۵۱

فاصله گرفتن خفرمان از اوج درآمدزایی+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت فرمان خودرو سپاهان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال ۱۴۰۱ درآمد عملیاتی که از فروش محصولات تولید‌شده خود شناسایی کرد نزدیک به مبلغ ۱۶ میلیارد تومان بود و همچنین "خفرمان" از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه سال جاری نیز از فروش محصولات خود به درآمد تجمیعی ۱۳۹ میلیارد تومانی دست‌یافت.

فاصله گرفتن خفرمان از اوج درآمدزایی+بورس نیوز

میزان درآمد ماهانه‌ای که این شرکت در مهرماه از فروش محصولات خود شناسایی کرد مربوط به بازار داخل کشور بود، میزان سرمایه ثبت‌شده فرمان خودرو سپاهان مبلغی برابر با ۳۰ میلیارد تومان به ثبت رسید و همچنین گفتنی است که میزان درآمدزایی که فرمان خودرو سپاهان در مهرماه از خود بر جای گذاشت از میانگین درآمدی در ۶ ماه گذشته ۲۲ درصد پایین‌تر بود.

"خفرمان" در مهرماه اوج درآمدزایی را از دست داد

فرمان خودرو سپاهان در آغاز نیمه دوم سال مالی خود میزان درآمدی که از خود بر جای گذاشت در مقایسه با دوره شهریورماه ۵۹ درصد کاهش را به همراه داشت، "خفرمان" میزان درآمدی که در دوره مشابه سال گذشته به دست آورد بالغ‌بر ۲۰ میلیارد تومان بود که در این دوره با اُفت ۱۹ درصدی به درآمد کنونی رسیده است.

فاصله گرفتن خفرمان از اوج درآمدزایی+بورس نیوز

درآمد تجمیعی که "خفرمان" تا پایان مهرماه سال جاری به ثبت رساند نسبت به سال گذشته ۴۴ درصد رشد را به دنبال داشت، میزان درآمد تجمیعی این شرکت در سال مالی گذشته ارائه کرد بالغ‌بر ۹۷ میلیارد تومان شناسایی شد که در این دوره با افزایش ۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی همراه بود.

درآمدزاترین محصول فرمان خودرو سپاهان در مهرماه مربوط به «جعبه‌فرمان مکانیکی نیسان» با ۶ میلیارد و ۲۸۳ میلیون تومان بود که با کاهش ۵۵ درصدی (معادل ۷ میلیارد ۸۳۲ میلیون تومان) از عملکرد شهریورماه خود عقب ماند.

نرخ فروش «جعبه‌فرمان مکانیکی نیسان» در مهرماه به ازای هر عدد برابر با یک‌میلیون و ۸۹۸ هزارتومان بود که نسبت به ماه گذشته کاهش نرخ ۵۳ درصدی را به دنبال داشت، بیشترین نرخ فروش "خفرمان" در مهرماه به «مجموعه جعبه‌فرمان هیدرولیک نیسان/پادرا» تعلق گرفت که در ازای فروش هر عدد ۸ میلیون تومان درآمدزایی داشت.

فاصله گرفتن خفرمان از اوج درآمدزایی+بورس نیوز

مقدار فروش ماهانه خفرمان در مهرماه بالغ‌بر ۳۱ هزار عدد شناسایی شد که در مقایسه با ماه گذشته ریزش ۳۵ درصدی را تجربه کرد، همچنین مقدار فروش ماهانه این شرکت نسبت به مهرماه سال گذشته نیز شاهد اُفت ۱۵ درصدی مقدار فروش سالانه محصولات خود بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر