بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
درآمد ماهانه زرین معدن آسیا ۷۹ درصد کاهش یافت؛

سقوط آزاد درآمد "فزرین" در مهرماه

سقوط آزاد درآمد
میزان درآمد شناسایی‌شده "فزرین" در مهرماه در مقایسه با میانگین درآمدی ۶ ماه گذشته ۴۰ درصد پایین‌تر بود.
کد خبر : ۲۶۴۲۹۱

بورس نیوز:

شرکت زرین معدن آسیا در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در مهرماه سال جاری اطلاع‌رسانی کرد، درآمد عملیاتی که در این دوره از خود بر جای گذاشت حاصل فروش محصولات «کنسانتره روی، کنسانتره سرب، شمش سرب» بود، اکنون از فروش این محصولات به درآمد ۳۹ میلیارد تومانی رسید.

درآمد تجمیعی که "فزرین" در ۷ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی شناسایی کرد برابر با ۴۲۵ میلیارد تومان بود، این شرکت معدنی میزان درآمد ماهانه‌ای که در مهرماه از فروش محصولات خود شناسایی کرد مربوط به بازار داخل و خارج از کشور بود، عمده فعالیت "فزرین" در مهرماه مربوط به بازار صادراتی بود و درآمدی از بخش صادرات در کارنامه مالی خود به ثبت رساند برابر با مبلغ ۲۴ میلیارد تومان بود.

میزان سرمایه‌ای که شرکت زرین معدن آسیا از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه به ثبت رساند برابر با ۲۰۰ میلیارد تومان بود و همچنین گفتنی است که میزان درآمد شناسایی‌شده "فزرین" در مهرماه در مقایسه با میانگین درآمدی ۶ ماه گذشته ۴۰ درصد پایین‌تر بود.

درآمد‌های ماهانه "فزرین" در مهرماه

شرکت زرین معدن آسیا در مهرماه سال جاری نسبت به ماه گذشته با ریزش چشمگیر ۷۹ درصدی (معادل ۱۵۰ میلیارد تومان) درآمد ماهانه مواجه بود، بیشترین تغییر درآمد در این دوره برای فروش «کنسانتره روی» در بازار داخل کشور بود با کاهش ۸۵ درصدی به درآمدزایی ۱۲ میلیارد تومانی رسیده است.

زرین معدن آسیا میزان درآمدی که در این دوره ماهانه از فروش محصولات ارائه کرد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۲۰۰ درصدی را به دنبال داشته و همچنین درآمد تجمیعی این شرکت معدنی ۶۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

سقوط آزاد درآمد فزرین+بورس نیوز

بیشترین درآمدی که "فزرین" در این دوره ماهانه از خود بر جای گذاشت مربوط به «کنسانتره روی» در بازار صادراتی بود که از این بخش ۱۶ میلیارد تومان درآمد عملیاتی به دست آورد و همچنین از فروش این محصول در ۷ ماه سپری‌شده از سال مالی ۱۲۰ میلیارد تومان درآمدزایی به همراه داشت.

شرکت زرین معدن آسیا محصول «کنسانتره روی» خود را در بازار داخل کشور با نرخ ۵ میلیون و ۲۶۰ هزارتومان در ازای هر تن مورد معامله قرار داد و همچنین این محصول در بازار صادراتی نیز مورد تقاضا مشتریان قرار گرفت، در این بازار نرخ فروش آن به ۲۱ میلیون تومان رسید.

مقدار فروش محصولات زرین معدن آسیا

"فزرین" در هفتمین ماه از سال جاری ۳ هزار و ۴۶۲ تن از محصولات تولیدی خود را در بازار داخل و خارج از کشور به فروش رساند و طی ۷ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی نیز این مقدار فروش به ۳۷ هزار و ۴۵۰ تن رسید، فروش ماهانه "فزرین" در مقایسه با شهریورماه با کاهش ۷۵ درصدی همراه بود.

سقوط آزاد درآمد فزرین+بورس نیوز

بیشترین مقدار فروش شرکت زرین معدن آسیا مربوط به «کنسانتره روی» با ۲ هزار و ۲۸۸ تن بود که در بازار داخلی به فروش رسید، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مقدار فروش این محصول ۲۶ هزار و ۷۵۵ تن به ثبت رسید، کنسانتره روی (داخلی) باوجودآنکه بیشترین مقدار فروش را به خود اختصاص داده اما؛ نرخ فروش این محصول نسبت به بازار صادراتی ۱۶ میلیون تومان تفاوت دارد و نتوانست به کاهش درآمدزایی در مهرماه کمک کند.

شرکت زرین معدن آسیا در کادر توضیحی فعالیت ماهانه خود آورده است که افزایش و کاهش نرخ فروش محصول تجمیعی نسبت به یک‌ماهه مهرماه و همچنین نسبت به ۷ ماهه دوره مشابه سال قبل بابت فروش محصول با عیار‌های متفاوت است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
آغاز بازارگردانی
از دوشنبه هفته جاری انجام می شود؛

آغاز بازارگردانی "غپونه" به مدت یک سال

با اعلام شرکت زرین معدن آسیا؛

"فزرین" به مرحله ثبت افزایش سرمایه رسید

ارسال نظر