بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
در بررسی ارز استورج و آینده آن باید بگوییم که برخی از ویژگی‌های ارز‌های دیجیتال باعث شدند تا صنعت رمزارز در جهان مثل یک بمب منفجر شود و در یک مدت زمان خیلی کم اکثر افراد در جهان به آن‌ها اعتماد کنند.
کد خبر : ۲۶۴۳۳۳

بررسی ارز استورج و آینده آن

در بررسی ارز استورج و آینده آن باید بگوییم که برخی از ویژگی‌های ارز‌های دیجیتال باعث شدند تا صنعت رمزارز در جهان مثل یک بمب منفجر شود و در یک مدت زمان خیلی کم اکثر افراد در جهان به آن‌ها اعتماد کنند. چند سال پیش تنها باید به این بازار اعتماد می‌کردید تا به سود‌های کلانی می‌رسیدید، اما اکنون باید علم کافی، شناخت دقیق و حوصله زیادی داشته باشید تا تجربه تلخی را رقم نزنید. شناخت ارز‌های مستعد می‌تواند به شما کمک کند تا سرمایه‌گذاری پرسودی داشته باشید.

در این مطلب قصد داریم تا به بررسی ارز استورج و آینده ارز Storj بپردازیم و اطلاعات شما را کامل کنیم.

ارز دیجیتال استورج

اگر شما هم به دنبال ارز‌های دیجیتالی هستید که با خیالی آسوده در آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید، استورج را نیز باید زیر نظر داشته باشید. این رمزارز با نماد Storj در بازار شناخته می‌شود و رتبه خوبی نیز در بازار دارد. تمرکز پروتکل این ارز بر روی نحوه ذخیره فایل‌ها است و برای این کار از رمزگذاری خاصی استفاده می‌کند.

اگر بخواهیم به نوعی ساده‌تر به بررسی ارز استورج و آینده آن بپردازیم، باید بگوییم که این ارز که توکنی بر پایه اتریوم دارد، می‌خواهد از فضای هارد دیسک کاربران کمک بگیرد تا کاربرانی که می‌خواهند فایل ذخیره کنند، بهره ببرند. شما می‌توانید این پروتکل را جایگزین سیستم‌های مختلف ذخیره‌سازی ابری بدانید، با این تفاوت که شرکت‌ها نرم‌افزار خودشان را دارند، اما این پروتکل از رایانه‌های کاربران کمک می‌گیرد.

بنیانگذاران ارز Storj

همه افرادی که در حال بررسی ارز استورج و آینده آن هستند، قبل از هر چیز مایلند با بنیانگذاران آن آشنا شوند. تا اینجا دانستید که این رمزارز یک پلتفرم منبع باز است که ذخیره‌سازی فایل‌ها را انجام می‌دهد. از بنیانگذاران این ارز می‌توان به شان ویلکینسون و جان کوین اشاره کرد. ویلکینسون ساکن آتالانتا و متخصص در توسعه نرم‌افزار است که استارت کار را با کسب دانش نحوه ذخیره‌سازی فایل‌ها به کمک بلاکچین زد.

در کنار او پلان ارز استورج و آینده آن را جان کوین کشید که این کا ربه سال ۲۰۱۴ برمی‌گردد. تا کنون سه نسخه از این ارز منتشر شده که آخرین ورژن آن در سال ۲۰۱۹ معرفی شد. جان کوین که در صنعت بانکداری تخصص قابلی داشت توانست در کنار دیگر همکاران شرکتی را در سال ۲۰۱۵ به نام Storj Labs Inc تاسیس کند.
در شروع کار ویلکینسون مدیر عامل شرکت بود که با گذشت زمان تصمیم بر آن شد که افراد باتجربه و شناخته شده‌تری بر این مسند بنشینند که بن گلوب گزینه مناسبی بود. روز به روز به ارزش‌های این ارز افزوده شد و هم اکنون نیز در بازار محبوبیت خاصی دارد.

مزایای ارز استورج

در بررسی رمزارز‌ها اطلاع از مزایا و معایب ارز دیجیتال می‌تواند راه درست را به هر سرمایه‌گذاری نشان دهد. با توجه به اینکه در این روز‌ها بازار نوسانات زیادی دارد، نمی‌توان روی هر ارزی حساب باز کرد. سعی کنید قبل از خرید با افراد آگاه و کاربلد مشورت کنید و تحلیل فاندامنتال و تکنیکال را نیز به کار بگیرید. در ادامه به چند مزیت مهم در بررسی ارز استورج و آینده آن اشاره می‌کنیم.

مقیاس پذیری بالا

باید قبول کرد که برای ذخیره داده، پروتکل استورج مدلی منعطف و مقیاس‌پذیرتر را برای تقاضای زیاد پیشنهاد داده است. شاید در آینده اهمیت هدف این پروژه بیشتر حس شود، چرا که برای ذخیره‌سازی تعداد داده‌های زیاد در چندین شرکت بزرگ ممکن است مشکلاتی پیش بیاید. این ارز به کمک توزیع داده‌ها، شاردینگ و رمزگذاری می‌تواند عملکرد بسیار مناسبی داشته باشد.

فضای بیشتر

اگر به هدف این پروژه دقت کرده باشید، قصد دارد شبیه اینترنت کار کند و به این ترتیب می‌تواند فضای بیشتری در اختیار داشته باشد. فعلا آنچه مشخص است تمرکز زدایی اینترنت نتوانسته به مدیریت داده‌ها دسترسی داشته باشد. ذخیره داده‌ها به روش‌های دیگر مشکلاتی نظیر هزینه بالای نگهداری و ایجاد مشکل در اطلاعات را در برخواهد داشت.

هزینه پایین‌تر

درست است که زیرساخت‌هایی مثل گوگل و آمازون در ذخیره‌سازی داده‌ها انجام شده است، اما این‌ها روشی متمرکز دارند. در بررسی ارز استورج و آینده آن متوجه می‌شوید که این پروژه همین کار را می‌خواهد به روش غیرمتمرکز انجام بدهد که با این کار در کاهش هزینه‌ها نقش به سزایی خواهد داشت. افراد زیادی این پروژه را باور دارند و این باور می‌تواند در ارز استورج موثر باشد.

بررسی ارز استورج و آینده آن

خرید ارز استورج

توصیه می‌کنیم در یک صرافی معتبر نگاهی به اوضاع بازار داشته باشید و اطلاعات ارز دیجیتال استورج را بررسی کنید. حجم بازار آن ۱۴۴,۹۰۳,۳۴۹ و سکه‌های در گردش نیز ۴۱۲,۹۳۷,۱۲۲ است. کاملا بدیهی است که وضعیت این روز‌های بازار مساعد نیست و همه منتظر یک تحول هستند که شاید در همه ارز‌ها اتفاق نیافتد. از نوسان این ارز تریدر‌ها می‌توانند سود خوبی کسب کنند.

برای خرید ارز Storj می‌توان از صرافی‌های معتبر مانند راستین کمک گرفت. بسیاری از صرافی‌های خارجی با تعلیق حساب کاربری ایرانیان سرمایه آن‌ها را از دستشان خارج کردند و به همین دلیل بهتر است با مجموعه‌های داخلی همکاری داشته باشید. در بررسی ارز استورج و آینده آن باید توجه کنید که در خرید این ارز عجله نکنید و نقطه ورود خود را بر حسب تحلیل‌ها بگذارید تا استرسی به شما وارد نشود.

کیف پول‌های ارز دیجیتال استورج

یکی از مسائل مهم در سرمایه‌گذاری در ارز‌های دیجیتال نحوه نگهداری آن‌ها است. برای اینکه با مشکل خاصی در نگهداری این ارز‌ها مواجه نشوید بهتر است از کیف پول‌های معتبر بهره ببرید. به همین منظور کیف پول‌های فیزیکی زیادی توسط برند‌های مختلف ایجاد شده که هر فرد می‌تواند با پرداخت هزینه آن‌ها را تهیه کند و ارز‌های خود را در آن‌ها ذخیره نمایند.

کیف پول‌های نرم افزاری زیادی نیز در این زمینه وجود دارد که باید برای ارز مورد نظر کیفی مناسب انتخاب کرد. با توجه به اینکه این ارز بر پایه اتریوم است، برای ارز Storj می‌توانید از کیف پول‌های تراست والت، متامسک و ... بهره‌مند شوید.
توجه داشته باشید که در صرافی راستین برای هر کاربر یک کیف پول اختصاصی داده می‌شود تا دیگر هزینه‌ای برای کیف پول پرداخت نکنند. تمام فعالیت‌های این مرکز قانونی است و پلیس فتا بر آن‌ها فعالیت دارد.

آینده ارز استورج

بدون شک تا اینجا در مورد بررسی ارز استورج و آینده آن روی یک پروژه همه فهم و قابل انجام فعالیت دارد، اطلاعات زیادی کسب کرد. معرفی سه نسخه با ویژگی‌های آپدیت شده نشان از این دارد که مسئولین این پروژه با گذشت سال‌های زیاد هنوز به فکر افزایش اعتبار آن در بین مردم هستند. این پیگیری می‌تواند امیدی برای سرمایه‌داران این ارز باشد.
نکته قابل توجه این است که در سال ۲۰۱۴ و در شروع کار این ارز توانست ۹۱۰ بیت کوین برای خود جمع آوری کند که می‌توان آن را به اعتبار این ارز اضافه کرد. با توجه به گفته‌های افراد با تجربه در بازار آینده درخشانی در انتظار استورج است.

مرجع معتبر برای خرید

در سال‌های گذشته آنچه که برای کاربران ایرانی مشخص شد، سرمایه‌گذاری در صرافی‌های خارجی یک ریسک بزرگ و غیرقابل بخشش است. حتما می‌دانید که پس از مسدود کردن حساب شما قادر نخواهید بود با پشتیبانی آن در ارتباط باشید و تمام تلاش‌های شما بی‌فایده خواهد بود.

خوشبختانه در داخل کشور مجموعه‌هایی برای پر کردن این خلا راه‌اندازی شد که علاقه‌مند به این بازار تکیه‌گاه امنی داشته باشند. در میان این صرافی‌ها، صرافی ارز دیجیتال راستین نیز با ارائه خدمات ارزنده توانسته اعتماد کاربران را به خوبی جلب کند.

از مزایای این صرافی می‌توان به دارا بودن بیش از ۲۰۰ کوین معتبر بازار و کارمزد صفر آن برای معاملات میکری اشاره کرد. پشتیبانی ۲۴ ساعته یک مزیت مهم است که کاربران به این مورد بسیار حساس و البته نیازمند هستند. کاربران این مجموعه از پشتیبانی قدرتمند راستین احساس رضایت دارند. به امنیت کیف پول اختصاصی نیز در طول متن اشاره کردیم که در راستین هر کاربر از این امکانات ویژه برخوردار می‌شوند.

بررسی ارز استورج و آینده آن

جمع بندی 

در دنیای امروز بسیاری از افراد برای سرمایه‌گذاری به دنبال روش‌های نوین هستند. کسب دانش کافی برای ورود به بازار سرمایه و دوره دیدن در کنار افراد ماهر یک الزام است. کسانی که بدون داشتن اطلاعات کافی به این بازار وارد می‌شوند، ممکن است سرمایه خود را از دست دهند. در این متن شما با بررسی ارز استورج و آینده آن بیش از پیش آشنا شدید و دانستید که با توجه به اعتبار پروژه آن آینده درخشانی در انتظار آن است.

برای خرید ارز دیجیتال استورج می‌توانید از صرافی‌های معتبر داخلی استفاده نمایید. صرافی ارز دیجیتال راستین گزینه مناسبی برای کاربران ایرانی است و خدمات ارزنده‌ای در طول خدمت خود به مشتریان ارائه داده است. از مزایای آن می‌توان به کیف پول اختصاصی، کارمزد کمتر، تعداد کوین بیشتر و پشتیبانی ۲۴ ساعته اشاره کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر