بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
طرح کالابرگ الکترونیکی مشکلی در تامین مالی ندارد
وزیر اقتصاد گفت: طرح کالابرگ الکترونیکی مشکلی در تامین مالی ندارد. با توجه به اینکه این امر، نظام پرداخت یارانه را متاثر می‌کند، لازم بود دولت از مطمئن بودن زیرساخت فنی اطمینان حاصل کند و تغییرات در وزارت کار قدری تاخیر در بهره‌برداری پروژه انداخت،
کد خبر : ۲۶۴۴۹۶

طرح کالابرگ الکترونیکی مشکلی در تامین مالی ندارد

بورس نیوز: احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت درخصوص صدور خودکار مجوز‌های کسب و کار در درگاه ملی مجوز‌ها اظهار کرد: همان طور که وعده داده بودم درگاه ملی مجوز‌ها آمادگی دارد تا مجوز‌هایی که امکان صدور آن‌ها به صورت برخط و آنی وجود دارد را طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی انجام دهد هرچند گفته شده دستگاه‌ها باید مسئولیت کار را بپذیرند.

وی ادامه داد: در آذرماه به دستگاه مهلتی داده ایم و هفته‌های آینده صدور خودکار اولین مجوز را انجام خواهیم داد البته این روند فعلا تمام تلاش می‌شود تا دستگاه‌ها ملزم به تمکین باشند، اما تعارفی نداریم و فعلا مجوز‌ها را دستی صادر می‌کنیم.

خاندوزی همچنین درباره کالابرگ الکترونیکی نیز بیان کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی مشکلی در تامین مالی ندارد. با توجه به اینکه این امر، نظام پرداخت یارانه را متاثر می‌کند، لازم بود دولت از مطمئن بودن زیرساخت فنی اطمینان حاصل کند و تغییرات در وزارت کار قدری تاخیر در بهره‌برداری پروژه انداخت، اما وعده داده شد که پس از آنکه این طرح در یک استان به شکل آزمایشی پیاده شد، از ماه‌های آینده برای کل کشور انجام می‌شود.

وزیر اقتصاد گفت: این طرح مشکلی ندارد و مشکلی در تامین بودجه هم موجود نیست، پیش‌بینی این است که دوره آزمایشی یک ماه به طول بیانجامد و بعد از یک‌ماه برای سایر استان‌ها هم انجام شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر