بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
مدیرکل گمرک ایلام گفت: مجموع صادرات از گمرکات استان ایلام طی ۸ ماهه سال جاری برابر با ۲۳۵ هزار تن به ارزش یک میلیارد و ۸۹ میلیون دلار بوده که از لحاظ وزن ۸۴ درصد و از لحاظ ارزش ۷۲ درصد رشد داشته است.
کد خبر : ۲۶۴۵۵۸

صادرات بیش از یک میلیارد دلار از ایلام به عراق

بورس نیوز: روح الله غلامی، مدیرکل گمرک ایلام اظهار کرد: مجموع صادرات از گمرکات استان ایلام طی هشت ماهه سال جاری برابر با ۲۳۵ هزار تن به ارزش یک میلیارد و ۸۹ میلیون دلار بوده که از لحاظ وزن ۸۴ درصد و از لحاظ ارزش ۷۲ درصد رشد داشته است.

وی افزود: همچنین در ترانزیت نیز با ۱۱۴ هزار تن ترانزیت کالا، ۸۷ درصد رشد داشته ایم، لازم به ذکر است رکورد ترانزیت سال گذشته نیز در ۸ ماهه امسال شکسته شده است.

مدیرکل گمرکات ایلام افزود: همچنین در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ۴۷ پرونده به ارزش ۲۵۱ میلیارد ریال با ۲۶۲ درصد در تعداد پرونده تشکیل شده است.

غلامی افزود: مجموع کل درآمد‌های گمرک نیز در ۸ ماهه امسال بارشد ۳۱۲ درصدی رشد قابل قبولی داشته، همچنین درآمد استانی گمرک رشد ۳۶۴ درصدی را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: همچنین لازم به ذکر است آبانماه سال جاری رکوردار حجم کالای صادراتی به وزن ۴۰۵ هزار تن و ارزش دلاری ۱۹۱ میلیون و ۳۳۸ هزار دلار بوده است.

مدیرکل گمرکات ایلام عنوان کرد: تعداد کامیون‌های ورودی به گمرک بیش از ۹۸ هزار دستگاه بوده که در این مورد نیز رشد ۶۲ درصدی را شاهد هستیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد؛

سقف قیمت نفت روسیه با دستورالعمل جدید آمریکا

رفع ممنوعیت صادرات کاغذ بسته بندی
به دستور وزارت صمت و گمرک اتفاق افتاد؛

رفع ممنوعیت صادرات کاغذ بسته بندی

ارسال نظر