بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت:

فروش خودرو به قیمت واقعی با ورود خودروسازان به بورس کالا

فروش خودرو به قیمت واقعی با ورود خودروسازان به بورس کالا
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: با ورود خودروسازان به بورس کالا، اجازه فروش محصولات این صنعت با قیمت واقعی داده می‌شود و این امر باعث رشد علاوه بر رشد پتانسیل‌های این صمعت به ارتقاء کیفیت خودرو در کشور کمک می‌کند.
کد خبر : ۲۶۴۶۹۱

فروش خودرو به قیمت واقعی با ورود خودروسازان به بورس کالا

بورس نیوز: بهزاد علیزاده، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی درباره عرضه موفق خودرو در بورس اظهار کرد: با ورود خودروسازان به بورس کالا، اجازه فروش محصولات این صنعت با قیمت واقعی داده می‌شود و این امر باعث رشد علاوه بر رشد پتانسیل‌های این صمعت به ارتقاء کیفیت خودرو در کشور کمک می‌کند.

این نماینده مجلس افزود: فاصله قیمتی خودرو بین کارخانه و بازار آزاد بسیار زیاد بوده و خودرو از کالای مصرفی به کالای سرمایه‌ای تبدیل شده و در این میان سود اصلی به جیب دلالان می‌رود.

وی ادامه داد: در این شرایط، هم مردم و هم خودروساز متضرر می‌شدند و زیان اصلی متوجه اقتصاد کشور بود، اما با عرضه خودرو در بورس تولید به تعادل رسیده و شاهد کشف قیمت واقعی خودرو بودیم.

علیزداده گفت: باید زمینه را برای رقابت بیشتر تولید و عرضه خودرو با کیفیت در کشور فراهم کنیم و بتوانیم از این ظرفیت در رفع مشکلات موجود استفاده کنیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر