بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
در پی انتشار خبری در بورس نیوز؛

صدور اصلاحیه صرافی رمزارز نوبیتکس

صدور اصلاحیه صرافی رمزارز نوبیتکس
صرافی رمزارز نوبیتکس در پاسخ به خبر درج شده در پایگاه خبری بورس نیوز، اصلاحیه صادر کرد.
کد خبر : ۲۶۴۹۶۶

صرافی رمزارز نوبیتکس اصلاحیه ارسال کرد

بورس نیوز: صرافی رمزارز نوبیتکس درخصوص خبر درج شده با تیتر «هزینه کارمزد در صرافی‌های رمزارز ایرانی چقدر است؟» در تاریخ ۱۴ آذرماه ۱۴۰۱ پاسخ ارسال کرد. در همین راستا اصلاحیه آن صرافی بدون هیچ گونه دخل و تصرفی به نظر شما مخاطبان محترم بورس‌نیوز می‌رسد:

متن این اصلاحیه به شرح زیر است:

پیرو درج رپورتاژی در آن رسانه با تیتر «هزینه کارمزد در صرافی‌های رمزارز ایرانی چقدر است؟» در تاریخ ۱۴ آذر ۱۴۰۱ و با کد خبر ۲۶۴۹۱۹ با توجه به اشاره به صرافی رمزارز نوبیتکس در این مطلب، خواهشمندیم موارد زیر در ادامه آن رپورتاژ آگهی و یا در مطلبی جداگانه درج شود:

۱) نوبیتکس به عنوان بزرگترین پلتفرم تبادل رمزارز در ایران با بیش از چهار میلیون کاربر، شفافیت را محور عمل خود قرار داده و برای اطلاع کاربران از میزان کارمزدها، مبالغ کارمزد‌ها در سطوح مختلف را در سایت و اپلیکیشن موبایلی در دسترس قرار داده است و کاربران به صورت مشخص، میزان کارمزد دریافتی را در هر تراکنش مشاهده می‌کنند.

۲) میزان کارمزد‌ها در نوبیتکس در سطوح کاربری مختلف متغیر است و بیشتر تراکنش‌های این پلتفرم مشمول کارمزد ۰.۰۲ در بازار ریالی و ۰.۰۱ تا ۰.۰۱۵ در بازار تتری هستند.

۳) مهمترین عامل انتخاب هر پلتفرم تبادل رمزارز، امنیت، سابقه فعالیت، تعداد کاربران و عمق بازار است و میزان کارمزد جزو اولویت‌های بعدی کاربران بازار رمزارز در ایران و جهان است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر