بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
امروز؛ پایان فرصت هشتمین مزایده سازمان اموال تملیکی
عمده کالا‌های عرضه شده در این حراج را شامل مواد شیمیایی، ابزار آلات صنعتی، خودرو‌های سواری، ماشین آلات راهسازی، لوازم خانگی و ابزار الکترونیکی برشمرد.
کد خبر : ۲۶۵۰۰۷

امروز؛ پایان فرصت هشتمین مزایده سازمان اموال تملیکی

بورس نیوز: سعید غلامی، معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از ابتدای امسال هر ماه یک مزایده الکترونیکی سراسری و حراج عمومی برکزار کرده، اظهار کرد: مهلت شرکت در هشتمین مرحله مزایده الکترونیکی سراسری این سازمان امروز چهارشنبه (۱۶ آذرماه) به پایان می‌رسد.

وی افزود: در این مزایده که در ۳۰ استان کشور بصورت سراسری برگزار می‌شود بیش از ۱۴۰۰ دسته بندی کالا به ارزش قیمت پایه بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان عرضه می‌شود.

وی عمده کالا‌های عرضه شده در این حراج را شامل مواد شیمیایی، ابزار آلات صنعتی، خودرو‌های سواری، ماشین آلات راهسازی، لوازم خانگی و ابزار الکترونیکی برشمرد.

معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به اینکه بازدید‌های عمومی از انبار‌های این سازمان از روز ۹ آذرماه آغاز شده است، گفت: علاقمندان به شرکت در این حراج تا پایان وقت اداری امروز فرصت دارند با حضور در انبار‌های این سازمان کالا‌های مورد نظر خود را بازدید کرده و تا ساعت ۲۴ امشب با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، پیشنهاد قیمتی خود را درج کنند.

غلامی ادامه داد: علاقمندانی که قبلا در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت نام کرده و گواهی امضاء الکترونیکی دریافت کرده اند می‌توانند در این مزایده‌ها شرکت کنند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر