بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
پتروشیمی خراسان ناکام ماند؛

"خراسان" در مسیر نزول

درآمد ماهانه‌ای که پتروشیمی خراسان در آبان ماه ۱۴۰۱ به ثبت رساند نسبت به ماه گذشته ۶ درصد کاهش را تجربه کرد.
کد خبر : ۲۶۵۰۲۲

بورس نیوز:

شرکت پتروشیمی خراسان در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در آبان ماه به اطلاع سهامداران خود رساند، "خراسان" در این دوره به درآمد عملیاتی ۷۰۱ میلیارد تومان دست یافت که حاصل از فروش محصولات تولیدی آن بود و همچنین درآمد‌های تجمیعی این پتروشیمی در ۸ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون ۶ هزار و ۶۸ میلیارد تومان اعلام شده است.


شرکت پتروشیمی خراسان در آبان ماه میزان درآمدی که از خود بر جای گذاشت ۷۰۱ میلیارد تومان بود که نسبت به میانگین درآمدی که در ۷ ماه گذشته به دست آورد ۸ درصد کاهش داشت و همچنین در مقایسه با ماه گذشته نیز ۶ درصد کاهش درآمد حاصل کرده است.

"خراسان" از ابتدای سال مالی (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) تا پایان آبان ماه، میزان درآمد تجمیعی که از فروش محصولات تولیدی در بازار داخل و خارج به دست آورد را برابر با ۶ هزار و ۶۸ میلیارد تومان اعلام کرد.


شرکت پتروشیمی خراسان در آبان ماه ۴ گروه از محصولات «کریستال ملامین، آمونیاک، اوره و ملامین داخلی» را به فروش رساند، درآمدزاترین محصول "خراسان" در آبان ماه سال جاری مربوط به «اوره» با ۵۳۵ میلیارد تومان بود، و نرخ فروش محصول «اوره حمایتی و اوره صنعتی» در بازار داخل کشور به ترتیب بالغ‌بر ۱۱ میلیون تومان و ۱۳ میلیون تومان در ازای هر تن به ثبت رساند.


شرکت پتروشیمی خراسان در پایان آبان سال جاری ۴۴ هزار تن از محصولات خود را در بازار داخل و خارج از کشور به فروش رساند که حجم عمده‌ای از این مقدار فروش متعلق به فروش محصول «اوره» بود، شرکت پتروشیمی خراسان در ۸ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی موفق به فروش ۴۰۷ هزار و ۲۸۷ تن از محصولات خود شد.


مقدار فروش صادراتی "خراسان" در آبان ماه در مقایسه با مهرماه ۲۳ درصد کاهش پیدا کرد و بر اثر این ریزش مقدار فروش محصولات با کاهش ۱۸ درصدی درآمد صادراتی روبه‌رو بود.

پایان مطلب

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تعطیلی فعالیت
شرکت پتروشیمی خراسان اعلام کرد؛

تعطیلی فعالیت "خراسان" تا اطلاع ثانوی

با اعلام شرکت پتروشیمی خراسان؛

" خراسان " ترکیب هیات مدیره را تغییر داد

مقایسه ظرفیت اسمی، درآمد فروش و سودآوری پتروشیمی های ایران
نگاهی جامع به صنعت پتروشیمی در ایران و جهان(بخش دوم)

مقایسه ظرفیت اسمی، درآمد فروش و سودآوری پتروشیمی های ایران

به دلیل افت فشار گاز در این پتروشیمی؛

"خراسان" باز هم تعطیل شد

ارسال نظر