بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
تنوع سبد سرمایه گذاری و ورود امید به حوزه‌های پالایشگاهی، حمل و نقل و خدمات مالی
سرپرست گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید گفت: با توجه به سودآوری مناسب شرکت و همچنین پروژه‌های در دست اقدام و روند مساعد پیشرفت آنان، سهام گروه در شرایط ارزندگی قرار داشته و عملیات بازارگردانی سهام گروه و سایر شرکت‌های تابعه به منظور حمایت از سهامداران خرد در جریان است.
کد خبر : ۲۶۵۰۸۳

تنوع سبد سرمایه گذاری و ورود امید به حوزه‌های پالایشگاهی، حمل و نقل و خدمات مالی


بورس نیوز: سید بابک ابراهیمی، سرپرست گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید ضمن تشریح فعالیت‌ها و استراتژی‌های کلان این گروه، با اشاره به راهبرد اصلاح و بهینه‌سازی پرتفوی سرمایه‌گذاری و ورود به حوزه¬های دارای ارزش‌افزوده بالا از جمله صنعت پتروشیمی و پالایشگاهی، اظهار کرد: با توجه به سودآوری مناسب شرکت و همچنین پروژه‌های در دست اقدام و روند مساعد پیشرفت آنان، سهام گروه در شرایط ارزندگی قرار داشته و عملیات بازارگردانی سهام گروه و سایر شرکت‌های تابعه به منظور حمایت از سهامداران خرد در جریان است.

اهم سرمایه‌گذاری‌های گروه و وضعیت کلی آنان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید یکی از بزرگترین هلدینگ‌های چند رشته‌ای کشور است که با در اختیار داشتن ظرفیت‌هایی نظیر بزرگترین تولیدکننده سنگ آهن و مخازن CNG، تنها دارنده مخازن ذخیره‌سازی نفت، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان برق، لاستیک و سیمان در کشور، نقش مهمی در توسعه و رشد اقتصادی کشور ایفا می‌کند. شرکت به منظور کسب سودآوری پایدار در حال رصد و ارزیابی طرح‌ها و فرصت‌های مناسب سرمایه‌گذاری می‌باشد. در ضمن عمده سرمایه‌گذاری گروه در شرکت‌های بورسی و غیر بورسی، ناشی از مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر بوده است و بررسی سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دانش بنیان به ویژه در صنایع سنگ آهن و فولاد در دستور کار قرار دارد. همچنین، افزایش میزان سرمایه‌گذاری در حوزه املاک در سال جاری، از طریق پرداخت سپرده شرکت در مزایده خرید قدر‌السهم بانک سپه در پروژه اتومال و خرید ساختمان میرداماد از موسسه گشت مهر پیشه؛ صورت گرفته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر