بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
مداخله در امور داخلی ایران بدون واکنش نمی‌ ماند
سخنگوی وزارت خارجه گفت: مداخله در امور داخلی ایران بدون واکنش نمی‌ماند و ایران تحت تأثیر برخی از تهدیدها و فشارهایی که با هدف اخذ امتیاز از تهران صورت می‌گیرد، قرار نمی‌گیرد.
کد خبر : ۲۶۵۱۵۴

مداخله در امور داخلی ایران بدون واکنش نمی‌ ماند

بورس نیوز: ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در آغاز نشست خبری این هفته خود با خبرنگاران داخلی و خارجی به مبارزات ارزشمند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و دیگر شهدا در مسیر مقاومت علیه توطئه‌ها و سلطه بین‌الملل در منطقه و تروریسم داعشی اشاره کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه در مورد بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج فارس و ادعا‌های مطرح شده در آن علیه ایران گفت: اتهامات بی اساس مندرج در این بیانیه را محکوم و بی اساس می‌دانیم.

کنعانی در ادامه با بیان این که مطالب و ادعا‌های مندرج در این بیانیه در مورد فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران را مردود می‌دانیم، ادامه داد: هیچ ادعایی را در مورد تمامیت ارضی ایران نمی‌پذیریم و به کسی اجازه مداخله در امور داخلی ایران و تمامیت ارضی و سرزمینی ایران را نمی‌دهیم.

کنعانی همچنین در این نشست بار دیگر با انتقاد از موضع‌گیری برخی از مقامات غربی در مورد تحولات و ناآرامی‌های اخیر در ایران گفت: لیست تحریمی جدیدی را امروز مرتبط با اتحادیه اروپا، برخی از شخصیت‌های اتحادیه اروپا و همچنین تحریم‌هایی را در مورد برخی از نهاد‌های انگلستان و برخی از شخصیت‌ها و مقامات این کشور اعلام و اعمال می‌کنیم.

وی ادامه داد: مداخله در امور داخلی ایران بدون واکنش نمی‌ماند و ایران تحت تأثیر برخی از تهدید‌ها و فشار‌هایی که با هدف اخذ امتیاز از تهران صورت می‌گیرد، قرار نمی‌گیرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر