بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
حفاری شمال پایین‌تر از میانگین درآمدی ۷ ماه گذشته؛

تداوم روند نزولی "حفاری"

تداوم روند نزولی
حفاری شمال به کمترین میزان درآمدی خود در ۳ ماه اخیر رسید.
کد خبر : ۲۶۵۱۵۶

بورس نیوز:


شرکت حفاری شمال در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در آبان ماه سال جاری منتشر کرد، میزان درآمدی که از ارائه خدمات و فروش به دست آورد برابر با مبلغ ۱۴۲ میلیارد تومان بود و همچنین درآمد‌های تجمیعی این شرکت حفاری در ۸ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون یک هزار و ۱۴۸ میلیارد تومان اعلام‌شده است.

تداوم روند نزولی


شرکت حفاری شمال در آبان ماه میزان درآمدی که از خود بر جای گذاشت ۱۴۲ میلیارد تومان بود که نسبت به میانگین درآمدی که در ۷ ماه گذشته به دست آورد یک درصد کاهش داشت و همچنین در مقایسه با ماه گذشته نیز ۸ درصد کاهش درآمد حاصل کرده است.

"حفاری" از ابتدای سال مالی (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) تا پایان آبان ماه، میزان درآمد تجمیعی که از ارائه خدمات و فروش به دست آورد را برابر با یک هزار و ۱۴۸ میلیارد تومان اعلام کرد.

تداوم روند نزولی حفاری+بورس نیوز


شرکت حفاری شمال در آبان ماه در ۷ گروه ارائه خدمات و فروش داشت، درآمدزاترین خدمات "حفاری" در آبان ماه سال جاری مربوط به «پروژه گلخاری» با ۴۳ میلیارد تومان بود.

تداوم روند نزولی


شرکت حفاری شمال در آبان ماه سال جاری به دومین ماه متوالی کاهش درآمد خود رسید، این اتفاق زمانی برای "حفاری" رخ داد که در شهریورماه سال ۱۴۰۱ توانست رکورد درآمدزایی خود را جابه‌جا کند اما؛ پس از شهریورماه نتوانست روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر