بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
مراسم تقدیر از پیشگام خانه صنعت، معدن وتجارت استان یزد برگزار شد
پیشرفت و تعالی هر کشوری در گرو همت و تلاش مردان و زنان خلاق و توانمندی است که با عزم بیکران و اراده‌ی شبانه روزی و بی‌چشم‌داشت مسیر توسعه را هموار می‌کنند.
کد خبر : ۲۶۵۲۳۷

مراسم تقدیر از پیشگام خانه صنعت، معدن وتجارت استان یزد برگزار شد

بورس نیوز: پیشرفت و تعالی هر کشوری در گرو همت و تلاش مردان و زنان خلاق و توانمندی است که با عزم بیکران و اراده‌ شبانه روزی و بی‌چشم‌داشت مسیر توسعه را هموار می‌کنند.

صنعت تایر که از صنایع پیشران و راهبردی کشور بوده همواره مدیون چهره های ماندگاری است که عمر خود را برای ایران عزیز در راستای توسعه فناوری، آموزش نسل جوان و ایجاد چابکی و انگیزه در آنها، صرف نموده اند.
ستوده رئیس محترم هئیت مدیره مجتمع صنایع لاستیک یزد، از چهره های ماندگار و بی بدیل صنعت تایر کشور می‌باشند که بالغ بر 40 سال بر تابناک این صنعت خوش درخشیده‌اند و ردپای ماندگار از خود در این صنعت بر جای گذاشته اند.ایشان در این سالها همواره تلاش کرده اند که علاوه بر توسعه روشهای مدیریتی نوین و بروز، همچون یک معلم دلسوز در راستای انتقال دانش و فناوری به نسل های بعد اهتمام بورزند، به راستی می توان گفت جناب آقای ستوده، پیشگام تفکر درصنعت ایران و همواره نامشان به رنگ نور بر پیشانی فکر خواهد درخشید.

خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد در بزرگداشت روز صنعت و معدن، با اهدا لوح و تندیس «پیشکسوت عرصه صنعت» از ایشان تجلیل به عمل آورد.

همواره مدیون چهره های ماندگاری است که عمر خود را برای ایران عزیز در راستای توسعه فناوری، آموزش نسل جوان و ایجاد چابکی و انگیزه در آنها، صرف نموده اند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مسیر صادرات زیر آج لاستیک
شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد در امر صادرات موفق ظاهر شد؛

مسیر صادرات زیر آج لاستیک "پیزد"

ارسال نظر