بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
در حال حاضر ۴۰.۰۴ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۶۲ درصد افزایش داشته است.
کد خبر : ۲۶۵۳۰۶

بیت کوین، بیش از ۴۰ درصد بازار ارز‌های دیجیتالی را داراست

بورس نیوز: بیت‌کوین، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار در مسیر سقوط بیشتر قرار گرفته است، زیرا اظهارات جرمی پاول، رئیس فدرال رزرو برای سختگیری بیشتر همچنان بر سرمایه‌گذاران فشار می‌آورد.

بیت‌کوین تاکنون بعد از زمانی که در نوامبر سال گذشته به بالاترین حد رسید بیش از ۷۵ درصد از ارزش خود را به دلیل عوامل بی‌شماری از دست داده است. تلاش‌ها برای بازیابی قیمت در اوایل ماه گذشته با شکست غیرمنتظره صرافی رمزارز اف تی ایکس خنثی شد و قیمت‌ها را به زیر حمایت روانی ۱۸ هزار و ۳۰۰ دلار رساند که به‌طور فزاینده‌ای فضا برای گاو‌ها سخت‌تر شده است.

طبق داده‌های منتشر شده، تنها ۳۶ درصد از دارندگان بیت‌کوین با قیمت‌های فعلی سود می‌کنند، ۱۴ درصد در نقطه سربه سر هستند و ۵۱ درصد در نقطه قرمز بسر می‌برند. قابل ذکر است، اکثریت کسانی که سود می‌برند، سرمایه‌گذارانی هستند که سکه‌ها را بیش از یک سال حفظ کردند. علاوه بر این، اکثر سرمایه‌گذاران همچنان چشم‌انداز نزولی در مورد بیت‌کوین دارند که یکی از رایج‌ترین سیگنال‌های تغییر روند قریب الوقوع است.

با این حال، با وجود کاهش مداوم قیمت کریپتوها، بر اساس داده‌های گلسنود، تعداد سرمایه‌گذاران بیت‌کوین که اخیرا بیت‌کوین انباشته می‌کنند، در حال افزایش است.

گلسنود نوشت: آدرس‌های بیت‌کوین که بین ۱۰۰ تا ۱۰ هزار بیت‌کوین دارند، در ۹ روز گذشته ۷۲۶ میلیون دلار بیت‌کوین خریداری کرده‌اند. مهم است به این مورد توجه داشته باشید که این دسته تنها ۰.۰۳۶۴درصد از تمام آدرس‌های بیت‌کوین را نشان می‌دهد با این حال، با وجود کوچک بودن، معمولا تصمیماتی اتخاذ می‌کند که منجر به تغییرات قیمت در آینده می‌شود. استیبل کوین‌ها نیز تصویر دلگرم کننده‌ای را ترسیم کرده‌اند و به سرعت خریداری می‌شوند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۸۰۱.۷۸ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۵.۷۰ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۰.۰۴ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۶۲ درصد افزایش داشته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر