بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
برای گسترش سرمایه‌گذاری موثر انجام شد؛

تصویب ۱۰۶ پروژه برگ تا پایان نوامبر در چین

چین در بحبوحه تلاش‌های خود برای گسترش سرمایه‌گذاری موثر، ۱۰۶ پروژه بزرگ را با سرمایه‌گذاری کل حدود ۱.۵ تریلیون یوان (حدود ۲۱۴.۹ میلیارد دلار آمریکا) تا پایان نوامبر ۲۰۲۲ تصویب کرده است.
کد خبر : ۲۶۵۳۳۴

تصویب ۱۰۶ پروژه برگ تا پایان نوامبر در چین

بورس نیوز: کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی، برنامه‌ریز ارشد اقتصادی چین، جمعه گذشته گفت: چین در بحبوحه تلاش‌های خود برای گسترش سرمایه‌گذاری موثر، ۱۰۶ پروژه بزرگ را با سرمایه‌گذاری کل حدود ۱.۵ تریلیون یوان (حدود ۲۱۴.۹ میلیارد دلار آمریکا) تا پایان نوامبر ۲۰۲۲ تصویب کرده است.

طبق گزارش شینهوا، این کمیسیون در بیانیه‌ای افزود که تا پایان نوامبر گذشته، کار ساخت و ساز برای بیش از ۲۷۰۰ پروژه که از طریق سیاست‌گذاری و ابزار‌های مالی توسعه کشور تامین می‌شوند، آغاز شده است.

سهمیه سرمایه گذاری سالانه بالغ بر ۶۴۰ میلیارد یوان از بودجه دولت مرکزی تخصیص یافته است و نرخ پروژه‌های در حال ساخت به بالاترین سطح در پنج سال گذشته رسیده است.

این کمیسیون همچنین اعلام کرد که استفاده از سیاست مالی و ابزار‌های توسعه و توسعه پروژه‌های زیربنایی را به منظور گسترش سرمایه گذاری موثر تسریع خواهد کرد.


گفتنی است که با اجرای بهبود واکنش به کرونا و سیاست‌های حمایتی برای اقتصاد، انتظار می‌رود سرعت رشد اقتصادی چین روند صعودی خود را حفظ کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر